5-րդ դասարան

Դասագիրք՝ I.N.Vereshchagina IV

Անգլերենի ֆլեշմոբ մայիսի 23-ին։

May 21-25

Դաս 1

Paint ծրագրով նկարեք առակներից դրվագներ։

Օֆելյա, Մարիա-The cat and the mouse

Անի- The fox and the hen,  The stork and the old frog

Լիլիթ- The Earth, the water and the soil,  A liar’s leg is short

Դավիթ Գրիգորյան- The smartest lion

Միլենա- The rabbit and the squirrel

Միհրան- The elephant and the mouse

Լալա- The little puppy

Մյուս սովորողները կարող են նկարել ըստ ցանկության։

Դաս 2

Ֆլեշմոբի առաջադրանքների քննարկում։

May 14-18

Հարգելի սովորողներ, ձեր բլոգներում տեղադրեք առակներ հղումը, որպես նախագիծ, ներքևում տեղադրեք ձեր բոլոր թարգմանած առակները: Մայիսյան հավաքին ներկայացնում ենք առակները, որպես ուսումնական նախագիծ:

Իսկ այս երկու առակները հենց այս շաբաթվա համար են:

Փոքրիկ շան ձագը

Կատուն ու մուկը

Կազմեք հարցեր(5-7 հարց) յուրաքանչյուր առակի վերաբերյալ։ Վերջում գրեք, թե ինչ խորհուրդ ունի առակը։ Ներկայացնելու եք դասարանում առակները բանավոր։ Բլոգում հրապարակված առակը ցուցադրվելու է էկրանին, դուք ներկայացնելու եք։ Պատրաստ եղեք պատասխանել ձեզ ուղղված հարցերին։

May 7-11

Դաս 1

Էջ 207, True Magician, օգտվելով ձեր կազմած հարցերից՝ պատմեք տեքստը։

Դաս 2

Round up 3 գրքից՝ էջ 76, վարժ. 8 և 9։

May 2-May 4

Էջ 207, True Magician, կարդալ, բանավոր թարգմանել։ Կազմել 7-8 հարց տեքստի վերաբերյալ։

Արագիլն ու ծեր գորտը

Ապրիլի 16-20

Անգլերենի ֆլեշմոբ ապրիլի 18-ին։

Դաս 2

Նապաստակն ու գորտը ՝ առակի ամփոփում

Առակ նապաստակի և սկյուռիկի մասին

Ապրիլի 9-13

Դաս 1

Էջ 184, վարժ. 18, որում նշված է տեղեկություն Լոնդոնի մեծ հրդեհի մասին։

Էջ 181, վարժ 12-ի տեքստի մեջ առանձնացրեք Լոնդոնի հրդեհի մասին պատմող հատվածը և 18 վարժության մեջ գտեք սխալները։

Կրկնեք մարտ ամսվա թեմաները։

Դաս 2

Ինքնաստուգում

Ուսումնական գարուն նախագիծ

մարտի 26-ից-ապրիլի 1-ը

Զատիկը Հայաստանում, իմ տանը(Easter in Armenia, in my house)

Համացանցից գտեք տեղեկություն, թե ինչպես է Զատիկը նշվում Հայաստանում։ Ցանկալի է հայերեն տեքստ, որը կթարգմանեք անգլերեն։

Այնուհետև պատմում եք, թե ինչպես անցկացրեցիք Զատիկը ձեր ընտանիքում՝ պրեզենտացիայի կամ տեսաֆիլմի տեսքով։

March 19-23

Սովորողները թարգմանում են սեբաստացի սովորողների կողմից հորինված առակները։

Աղվեսն ու հավը

Ծառը, ջուրն ու հողը

Ստի ոտքը կարճ է

March 12-16

Դաս 1

էջ 165, վարժ. 7-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ, բանավոր թարգմանել, բառերը իմանալ անգիր:

Բառեր՝ for ages(վաղուց), I’d love to(մեծ հաճույքով, կցանկանայի), I’m afraid(ցավոք), then(այդ դեպքում).

Լրացուցիչ՝ անգիր սովորել երկխոսությունը:

Դաս 2

Grammar Practice

էջ 165, վարժ. 7-ի երկխոսությունը սովորել անգիր:

էջ 165, վարժ. 9-ի տեքստը՝This is London, վարժ կարդալ.

Ուշադրություն դարձրեք վաղակատար ներկա(the Present Perfect) ժամանակաձին, դուրս գրեք վաղակատար ներկա(the Present Perfect) ժամանակաձևով նախադասությունները:

Տեքստի քննարկումը՝ դասարանում:

March 5-7

Էջ 161, վարժ 1: Ըստ օրինակի՝ կազմեք հարցեր և պատասխանեք:

why?(ինչու),when?( երբ)

Round up 3, էջ 117.

The 8th of March: Պատրաստեք թղթային կամ էլեկտրոնային բացիկներ, շնորհավորեք ձեր մայրիկներին, տատիկներին: Բարեմաղթանքներ գրեք: Սպասում եմ հետաքրքիր և ստեղծական աշխատանքների: Լավագույն աշխատանքները կխրախուսվեն:

Grammar Practice

 

February 26-March 2

Town Life: London

Դաս 1

Translate(թարգմանել)

Vocabulary: town, square, main, cinema, theatre, church, road.

Գտեք տեղեկություն Լոնդոնի տեսարժան վայրերից մեկի մասին, կազմեք պրեզենտացիա: Ներկայացնելու եք բանավոր դասարանում:

Sights of London(Լոնդոնի տեսարժան վայրերը)՝ Tower of London, Big Ben, Trafalgar Square, Buckingham Palace, London Bridge, Westminster Abbey.

Դաս 2

Էջ 158, վարժ. 10-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ, բանավոր թարգմանել:

Answer the questions(պատասխանեք հարցերին), pg. 158, ex. 12.

Լրացուցիչ՝ pg. 158, ex. 12. երկխոսությունը(dialogue)՝ անգիր:

February 19-23

Դաս 1

Առակ՝ Ջուրն ու հողը, թարգմանել, տեղադրել բլոգներում:

New Flat: էջ 139, վարժ. 10՝ անգիր:

Տեքստ՝ A letter from Africa, վարժ կարդալ, կազմել տեքստի վերաբերյալ 7-8 հարց:

Էջ 140, վարժ. 14, պատմիր քո բնակավայրի մասին, տրված հարցերը կօգնեն, քեզ:

Դաս 2

Տեքստ՝ A letter from Africa, պատմել տեքստը: Ձեր կազմած հարցերը տեքստի վերաբերյալ կօգնեն ձեզ:

February 12-16

Դաս 1

Ինքնաստուգում՝ թեմաներ՝

ներկա` (I go,you go, he goes, she goes, it goes, they go, we go)-սովորաբար կատարվող, կրկնվող գործողությունների համար:every day(ամեն օր), every morning(ամեն առավոտ), often(հաճախ), usually(սովորաբար)):

Հիշեք՝ Հարցականը կազմվում է do/does-ի միջոցով, որը դրվում է նախադասության սկզբում, վերջում դնում ենք հարցական նշան(?). Does-ի դեպքում գործողություն ցույց տվող բառի վերջին s տառը դուրս է գալիս: Do I go?, Do you go?, Does he go?, Does she go?, Does it go?, Do they go?, Do we go?

She goes to school at 8 o’clock every day.

Does she go to school at 8 o’clock every day?

Անցյալ` Հիշեք՝ (կանոնավոր և անկանոն բայեր: Հարցականը կազմվում է did-ով, որը դրվում է նախադասության սկզբում, վերջում դրվում է հարցական նշան(?), իսկ անցյալը դառնում է ներկա):

Օր՝. We went to London two years ago.

Did we go to London three years ago?

Ապառնի` will, նաև be going to.

Դաս 2

New Flat` էջ 139, վարժ. 10՝ վարժ կարդալ:

Լրացուցիչ՝ երկխոսությունը սովորել անգիր:

February 5-9

Թարգմանում ենք Սեբաստացի սովորողների հորինած առակները.(խմբային աշխատանք)

Արմինե Աբրահամյան և ընկերներ՝ Ամենախելացի առյուծը:

Երանուհի Խլղաթյան և ընկերներ՝ Փիղը և մուկը:

Էջ 133, վարժ. 15-ի տեքստը՝ Holidays in Brighton, վարժ կարդալ և բանավոր թարգմանել տեքստը: Կազմել 7-8 հարց տեքստի վերաբերյալ: Տեքստը կքննարկենք դասարանում:

էջ 134, վարժ. 17, պատկերացրեք՝ նոր բնակարան եք գնել, պետք է նկարում պատկերված կահույքը տեղադրեք հյուրասենյակում՝ օգտագործելով be going to արտահայտությունը:

on the left-ձախ կողմում, on the right-աջ կողմում, in the middle-մեջտեղում, in the corner-անկյունում, near-մոտ, at-կողքին, on-վրա, between-միջև:

Օր՝. I am going to put the bookcase in the corner of the living-room.

Լրացուցիչ՝ Էջ 133, վարժ. 15-ի տեքստը՝ Holidays in Brighton, պատմել:

January29-February 2

Էջ 119, վարժ. 16՝ նախադասությունները դասավորել ըստ դեպքերի զարգացման և էջ 118-ի տեքստը պատմել։

Grammar practice

Էջ 132, վարժ. 13-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ:

Արտահայտությունները թարգմանել՝ set the table, I’m in a hurry, that sounds good, I’ll have the same.

Լրացուցիչ՝ երկխոսությունը՝ անգիր:

Էջ 129, վարժ. 9-ի մուգ տառերով բառերը՝ lovely, wonderful, furniture, curtain, corner, middle, in the middle, mirror, quiet, թարգմանել, սովորել:

January 22-26

էջ 118-ի տեքստը պատմել։

Էջ 121, վարժ 4: Փակագծերի բառերը գրեք անցյալով և կիմանաք, թե ինչ էր պատահել Ռոբերտի հետ երեկ:

Էջ 122, վարժ. 6՝ անվանեք սենյակներն ու դրանցում առկա կահույքը:

Էջ 124, վարժ. 11-ի երկխոսությունը սովորել անգիր: Ներկայացնելու եք զույգերով դասարանում:

January 15-19

Դասագրքից՝ էջ 118-ի տեքստը կարդալ և ասել, թե ինչու էր Ջուդին բղավում։

Տեքստից դուրս գրել բոլոր անկանոն բայերը, գրել ներկան և սովորել անգիր։

Էջ 119, վարժ. 16՝ նախադասությունները դասավորել ըստ դեպքերի զարգացման, որը կօգնի պատմել տեքստը։

Տեքստը սովորել պատմել։

December 30-January 7

“Christmas in my family”-Պատմեք ինչպես անցկացրեցիք ամնորն ու Սուրբ Ծնունդը։

Նկարներով պատրաստեք պրեզենտացիա կամ ֆիլմ։

Christmas Carol Music – Silent Night

December 18-22

Համացանցից հայերեն լեզվով ընտրեք նյութեր, թե որ երկրում ինչպես են նշում Ամանորը և Սուրբ Ծնունդը: Տեքստը պարզեցրեք, որպեսզի կարողանաք թարգմանել անգլերեն:

Անպայման նշեք հայերեն տեքստի աղբյուրը հղումով։

Սովորեք ձեր տեքստերը, որպեսզի բանավոր ներկայացնեք դասարանում։

December 10-14

Դասագրքից՝ էջ 113, վարժ. 14-ի տեքստը վարժ կարդալ:

Բառերը թարգմանել, սովորել՝ rather, behind, in front of, a flat, in fact, a color TV.

Համացանցից հայերեն լեզվով ընտրեք նյութեր, թե որ երկրում ինչպես են նշում Ամանորը և Սուրբ Ծնունդը: Տեքստը պարզեցրեք, որպեսզի կարողանաք թարգմանել անգլերեն:

Դասագրքից՝ էջ 113, վարժ. 14-ի տեքստը պատմել։

էջ 112, վարժ. 13-ի երկխոսությունը դերերով ներկայացնել դասարանում։(բանավոր)

Rudolph the red-nosed reindeer

Ֆիլմը դիտեք տանը, կքննարկենք դասարանում։

Երգ՝ Rudolph the red-nosed reindeer

December 4-8

  Grammar(քերականություն)

Դասագրքից՝ էջ 81, վարժ. 11,  տեքստը պատմել:

Էջ 83, վարժ. 1, էջ 84, վարժ. 3, էջ 86, վարժ. 7.

էջ 88, վարժ. 11-ի ոտանավորը վարժ կարդալ:

Բառերը թարգմանել և սովորել՝ at noon, middle, at midnight, in the fall, any time.

Լրացուցիչ՝ էջ 88, վարժ. 11-ի ոտանավորը անգիր:

Նոյեմբերի 27-դեկտեմբերի 1

Գրեք մի պատմություն, որը կավարտվի հետևյալ արտահայտությամբ՝ “Better late than never”.(Լավ է ուշ քան երբեք)

Դասագրքից՝ էջ 81, վարժ. 11, կարդացեք տեքստը, կազմեք 7-8 հարց տեքստի վերաբերյալ:

Բառեր և արտահայտություններ՝ թարգմանել և սովորել:

I woul like, a hall, so, comfortable, floor, a bookcase, a fairy-tale,  Snow White.

 Նոյեմբերի 20-24

Դասագրքից՝ էջ 73, Տեքստ “Santi goes to school”. Կարդալ, թարգմանել:

Բառեր և արտահայտություններ-Թարգմանեք և սովորեք՝

Half-halves, past , desk, classroom, lesson, at the lesson, never, Maths, Art, Music, Geography, to study-studied, a uniform, timetable, a cartoon, dirty, comfortable.

Half past activity

Առաջադրանքի ժամերը գրեք բառերով:

Հիշեք՝ 7:30- half past seven, 9:30-half past nine…

 

Էջ 75, Վարժ. 14-նախադասությունները ճիշտ հերթականությամբ դասավորելով՝ տրված նախադասություններով պատմեք տեքստը:

 

Նոյեմբերի 13-17

Մխիթար Սեբաստացու օրերը Կրթահամալիրում՝ Կրթահամալիրի տոնը:

  1. Գրեք ո՞ր դպրոցում եք սովորում: Պատմեք դպրոցի մասին: Կարող եք կրթահամալիրը ներկայացնել: Նկարագրեք այն: Ինչ դասասենյակներ կան, ինչ եք տեսնում բակում: Նկարագրեք միջավայրը, ինչպիսին է այն: Պատրաստելու ենք ֆիլմ, ձեր մասնակցությամբ, որտեղ դուք եք ներկայացնում, կամ տեսաֆիլմ՝ լուսանկարներով, որտեղ հնչում է միայն ձեր ձայնը:

2. Փորձեք պարզել, թե ինչու է մեր դպրոցը սկսել կրել Մխիթար Սեբաստացու անունը և որ թվականից:

3. Ի՞նչ է Մխիթար Սեբաստացու անունը:

4. Ո՞ր քաղաքում և ո՞ր կղզում է գտնվում Մխիթարյան Միաբանությունը:

5. Ու՞մ հետ են համեմատում Մխիթար Սեբաստացուն:

Նոյեմբերի 6-10

Կարդալ տեքստը- The Little Red Riding Hood(Կարմիր գլխարկը)

Դուրս գրել անցյալ ժամանակ ցույց տվող բառերը։

 Ուսումնական աշուն 

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 5

“This colorful autumn”-վերնագրով ներկայացնում ենք աշունն իր բոլոր կողմերով: Ինչ փոփոխություններ են կատարվել եղանակի, բնության, հագուստի առումով, ձեր առօրյայում:

Աշխատանքը կարող եք ներկայացնել պատումի, պրեզենտացիայի կամ ֆիլմի տեսքով: Ֆիլմ պատրաստելը դրսում, բնության գրկում նախընտրելի է: Տեքստը նախապաես ինձ եք ուղարկում, ես խմբագրում եմ, հետո կարող եք ձայնագրվել ֆիլմ պատրաստելու համար: Խմբագրելուց հետո տեղադրում եք ձեր բլոգներում:

Հաճելի հանգստյան օրեր եմ ցանկանում բոլորիդ:

Հոկտեմբեր 23-27

Food-Սնունդ

Դասագրքից՝ էջ 26, վարժ. 7-կարդալ տեքստը և պատասխանել հարցերին։

What do the English people call “Full English breakfast”?

What do they call “Continental breakfast”?

Կարդացեք էջ 27-ի երկխասությունները՝ “In the shop” և “Cooking Salad” պատրաստվեք դերախաղի։

  Grammar(քերականություն)

Հոկտեմբեր 16-20

Թեմա-family(ընտանիք), professions(մասնագիտություններ)

Դասագրքից՝ էջ 20, վարժ. 7-ի տեքստը վարժ կարդալ:

Բառեր տեքստից՝  թարգմանել և սովորել

for short, to take photos, on the right, on the left, an uncle, a cousin, granny, bright, ideas, alone, togather, skis.

Հիշում ենք՝  ‘s-ը ցույց է տալիս պատկանելություն:

My brother‘s bike. My father‘s car.

Այժմ գրենք ընտանիքի անդամների մասին:

Օր՝. Իմ հորաքույրը իմ հայրիկի քույրն է-(My aunt is my father‘s sister).

Նույնը գրեք ընտանիքի հետևյալ անդամների համար՝

my father, my mother, my sister, my brother, my grandmother, my grandfather, my uncle.

Պատացխանելով հարցերին՝ պատմեք տեքստը։

  1. How is Robert called for short.
  2. Where does he come from?
  3. What is his hobby?
  4. What is his granny’s name?
  5. How old is she?
  6. Where does his baby brother live?
  7. What did his father give him as a birthday present?

My uncle is my mother‘s brother…….

Հիշում ենք՝ wife(կին), husband(ամուսին), son(որդի), daughter(դուստր):

  Grammar(քերականություն)

Հոկտեմբեր 9-13

Հոկտեմբեր 12

  Grammar(քերականություն)

Նախագիծ՝ Ուսուցչի օր.-հոկտեմբերի 5

Գրիր քո սիրելի ուսուցչի մասին։

Օր՝. On the teachers’ day my dear teachers. I wish you ……….. (all the best-ամենայն բարիք, ուրիշ ինչ եք ցանկանում). My favorite teacher is ….. . (ինչ առարկա է դասավանդում, ինչրպիսի՚ն է նա)։

Yours (քո) -(name, last name-անուն, ազգանուն.)

Էջ 12, “Everything is good in its season”-պատմել:

Shopping for clothes- լսեք երկխոսությունը, կատարեք առաջադրանքները:

 

Հոկտեմբեր 2-6

Դասագրքից՝ էջ 12-ի տեքստը կարդալ-“Everything is good in its season”.

Բառեր և արտահայտություններ։ Թարգմանել և անգիր սովորել։

light, put on, a proverb, to understand(understood), to think(thought), to wear(wore), to choose(chose), the right dress, a sports ground, a party, to buy(bought), to try on, to make sure, a size, to suit well.

Դուրս գրել հագուստների տեսակներն ըստ ամառային թեթև և ձմեռային տաք։

Light clothes-

Warm clothes-

Grammar(քերականություն)

Լրացուցիչ առաջադրանք.

Նախագիծ՝ Կոմիտասյան օրերսեպտեմբերի 22-հոկտեմբերի 6

Կարդալ կոմիտասի մասին տեղեկությունը, թարգմանել

Բառեր և արտահայտություններ տեքստից-անգիր սովորել։

  1. a shoemaker-կոշկակար
  2.  to compose-ստեղծագործել
  3.  a voice-ձայն
  4.  a carpet maker-գորգագործ
  5.  a talent-տաղանդ
  6.  sad-տխուր
  7.  childhood-մանկություն
  8. hardships-զրկանք
  9.  to lose-(lost)-կորցնել
  10.  even-նույնիսկ
  11.  busy-զբաղված
  12.  care-խնամք
  13. take on-took on-իր վրա վերցնել
  14.  a classmate-դասընկեր
  15.  thin-նիհար
  16.  pale-գունատ
  17.  balanced-հավասարակշռված
  18.  kind-բարի
  19.  to call-կոչել, անվանել
  20. to wander-թափառել, wandering-թափառական.

Նախագիծ՝ Ուսուցչի օր.-հոկտեմբերի 5

Գրիր քո սիրելի ուսուցչի մասին։

Օր՝. On the teachers’ day my dear teachers. I wish you ……….. (all the best-ամենայն բարիք, ուրիշ ինչ եք ցանկանում). My favorite teacher is ….. . (ինչ առարկա է դասավանդում, ինչրպիսի՚ն է նա)։

Yours (քո) -(name, last name-անուն, ազգանուն.)

 

 

Սեպտեմբեր 25-29

Answer the questions(պատասխանեք հարցերին)

How many seasons are there in a year?

Which are the autumn(spring, summer, winter) months?

Grammar(քերականություն)

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ “My favourite Season” (Գրեք ձեր սիրելի եղանակի մասին)

Սեպտեմբեր 19-23

Պատրաստվեք ներկայացնել ձեր աշխատանքները՝ My summer adventures.

Topic(թեմա)՝ Weather, Seasons, Months

Reading:Դասագրքից կարդացեք էջ.6-ի տեքստը և պատասխանեք հարցերին:

  1. Why does Donald like winter?
  2. What can he do in winter?
  3. What holiday do people celebrate in winter?
  4. Does Kate dislike winter because it is always cold ?
  5. Why does her Mummy ask her to go home early?
  6. What colors does Kate like?

Vocabulary(թարգմանեք տեքստի բառերը)-favourite, to celebrate, to ski, to skate, to sledge, a forest, winter holiday, to give presents, different, always.

What’s the weather like today?

Weather vocabulary

Ֆլեշմոբ՝ 22.09.2017

Ես նույնպես (me too, So… I), և ժխտական ձևի (Neither….. I) արտահայտման ձևերը անգլերենում:

“So …. I” և “Neither…. I”-գլխավոր կանոնը հետևյալն է. գործողության ժամանակաձևը պետք է համապատասխանի տրված նախադասության ժամանակաձևին:

So Do I / Neither Do I

You can say “So do I” and “Neither do I” to respond to simple present sentences.

  • “I always sleep late on the weekends.”
    “So do I.”
  • “I don’t think that’s a good idea.”
    “Neither do I.”

So Am I / Neither Am I

You can say “So am I” and “Neither am I” to respond to simple present sentences with the verb “BE” or present continuous sentences.

  • “I’m from Moscow.”
    “So am I!”
  • “I’m not very outgoing.”
    “Neither am I.”
  • “I’m studying for the test next week.”
    “So am I.” 

So Did I / Neither Did I

You can say “So did I” and “Neither did I” to respond to simple past sentences.

  • “I studied chemistry in college.”
    “So did I.”
  • “I didn’t like broccoli when I was a kid.”
    “Neither did I.”

So Was I / Neither Was I

You can say “So was I” and “Neither was I” to respond to simple past sentences with the verb BE or past continuous sentences.

  • “I was very athletic when I was in high school.”
    “So was I.”
  • “I wasn’t happy about the new company policy.”
    “Neither was I.”
  • So Can I / Neither Can I

    You can say “So can I” and “Neither can I” to respond to sentences with “can” and “can’t.”

    • “I can run a mile in six minutes.”
      “So can I.”
    • “I can’t sing very well.”
      “Neither can I.”

So Will I / Neither Will I

You can say “So will I” and “Neither will I” to respond to sentences with “will” and “won’t.”

  • “I’ll be in the office until 8 PM today.”
    “So will I.”
  • “I won’t be able to go on the trip.”
    “Neither will I.”

So Would I / Neither Would I

You can say “So would I” and “Neither would I” to respond to sentences with “would” and “wouldn’t.”

  • “I’d like to learn how to cook.”
    “So would I.”
  • “I wouldn’t recommend that restaurant.”
    “Neither would I.”

Practice

Like– սիրել, նման լինել:

 

13.09-15.09

Պատմեք տեքստը՝ պատասխանելով հարցերին։

Սեպտենբերի 11-15

Բառեր և արտահայտություններ տեքստից(թարգմանել)

Sunbath, spend time, go fishing, make fire, make friends, make pictures, water plants, travel by car, capital, republic, church, theater, museum. festival, library, science, sights, useful, ready.

Պատասխանեք հարցերին-Answer the questions

  1. What does he usually do at his grandparents?
  2. With whom does he go fishing?
  3. What are there in Kazan?
  4. What does he dream for?
  5. What places did he visit in Kazan?
  6. Is he ready to get back to school?

 

Սեպտենբերի 4-8

Կարդացեք տեքստը միայն առաջին հատվածը(մինչև ride a bicycle and so on.)

Բառեր և արտահայտություններ տեքստից(թարգմանել)

adventure, warm season, beautiful nature, have a rest, great time, early, homework to do, lessons to learn, that’s why, go anywhere, spend time, a river, a lake, on fresh,

swim in warm water, climb trees, play different games, ride a bicycle.

Hello September!

Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ

Տևողություն՝ սեպտեմբերի 4-17

Նախագիծ՝ Ողջույն սեպտեմբեր

Նախագծի մասնակիցներ՝ 3-5-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի ընթացքը՝

My Summer adventures (իմ ամառային արկածները) վերնագրով սովորողներից յուրաքանչյուրը պատմելու է ամռան ընթացքում իր արկածների մասին: Նյութը ներկայացնելու է պրեզենտացիայի կամ տեքստի ձևով: Իր կատարած աշխատանքը հրապարակելու է իր անհատական բլոգում:

Արդյունք՝ սովորողները յուրացնելու են մի շարք արտահայտություններ, կարողանալու են գործնականում կիրառել դրանք: Զարգանում է թե բանավոր, թե գրավոր խոսքը:  կստանանք հաճելի տպավորություն փոխանցող պատումների ընտրանի, որը կհրապարակվի դասավանդողի բլոգում: