Համագործակցային նախագծեր
Նախագիծ՝ Ամեն ինչ ձեզ համար երեխաներ
Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ (շուրջտարյա)
Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա Ասատրյան, Գայանե Փարվանյան
Ընթացքը՝ սովորողները այցելում են մանկական զբոսայգիներ, սրճարաններ, տիկնիկային թատրոն: Պատրաստում են անգլերեն նյութեր՝ ռադիոնյութ, տեսաֆիլմ, պատում, և այլն:
Նպատակը՝
Սովորողների մեջ զարգանում է հաղորդակցության հմտությունը, անգլերեն և ռուսերեն մտքերը վերերտադրելու կարողությունը:
Արդյունք՝
Սովորողները 2 օտար լեզվով՝ անգլերեն և ռուսերեն, կկարողանան ներկայացնել մանկական ժամանցի վայրերը: Նախատեսվում է երկլեզու էլեկտրոնային փաթեթի ստեղծում:
Թարգմանական նախագիծ
Անգլերեն+ բնագիտություն՝ բնագիտական ֆիլմերի թարգմանություն:
Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ(շուրջտարյա)
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա Ասատրյան, Իվետա Ջանազյան
Ընթացքը՝
Անգլերեն տեսաֆիլմերը դիտում և քննարկում ենք դպրոցում: Կատարում ենք տեքստի պարզեցում: Տեքստը սովորողները տեղադրում են իրենց բլոգներում: Բնագիտության դասի ընթացքում ւսուցչի հետ կատարում են շտկումներ: հայերենի դասին մշակում են տեքստը:
Նպատակը՝
Սովորողները կկարողանան տիրապետել տարրական բնագիտական տերմիններին և բառապաշարին:
Ակնկալվող արդյունք՝ տեսաֆիլմի ստեղծում:
Նախագիծ՝ Հեքիաթասաց
նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ
Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա Ասատրյան, Գայանե Փարվանյան
Նպատակը՝
5-րդ դասարանի սովորողները թարգմանում են 2-րդ դասարանի սովորողների հորինած հեքիաթները անգլերեն և ռուսերեն, որի շնորհիվ հարստանում է սովորողների թարգմանական հմտությունը, ձեռք է բերում նոր բառապաշար և դրանք գործնականում կիրառելու հմտություններ:
Արդյունք՝
Թարգմանական բլոգի համալրում, աուդիոգրքի կազմում, ստեղծում:
Սովորող-սովորեցնող նախագիծ
Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ
Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ-միջին դպրոցի 8-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա ասատրյան, Տաթև Ալեքսանյան
Նպատակը՝ տարատարիք խմբերում զարգացնել հաղորդակցության, ինֆորմացիայի փոխանակման, ինչպես նաև բանավիճելու կարողությունն ու հմտությունը:
Ակնկալվող արդյունք՝ տեսադասի ստեղծում:
Ես Նախագիծ
Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 4-18
Նախագծի մասնակիցներ՝ 1 և 2-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները ներկայանում են անգլերեն, հարցերի և պատասխանների միջոցով ճանաչում են միմյանց, տեղեկանում մյուսների նախասիրությունների, ընտանիքի մասին:
Ընթացքը՝ բանավոր հարցերի միջոցով ուսուցիչը ստանում է սովորողների պատասխանները: Այնուհետև փորձում են սովորողները երկխոսության միջոցով կիրառել հարցերն ու պատասխանները:
Արդյունք՝ սովորողները պատրաստելու են նյութ իրենց մասին, իրենց նկարներով, ընտանիքի անդամների լուսանկարներով: Պատմելու են իրենց մասին անգլերեն: Շատ հավես նախագիծ, որը կհրապարակվի դասավանդողի բլոգում:
Hello September!
Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ
Տևողություն՝ սեպտեմբերի 4-17
Նախագիծ՝ Ողջույն սեպտեմբեր
Նախագծի մասնակիցներ՝ 3-5-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի ընթացքը՝
My Summer adventures (իմ ամառային արկածները) վերնագրով սովորողներից յուրաքանչյուրը պատմելու է ամռան ընթացքում իր արկածների մասին: Նյութը ներկայացնելու է պրեզենտացիայի կամ տեքստի ձևով: Իր կատարած աշխատանքը հրապարակելու է իր անհատական բլոգում, համակարգելուց հետո միայն թողարկվելու է ուսումնական փաթեթի տեսքով:
Արդյունք՝ սովորողները յուրացնելու են մի շարք արտահայտություններ, կարողանալու են գործնականում կիրառել դրանք: Զարգանում է թե բանավոր, թե գրավոր խոսքը:
Նախագիծ՝ անգլերեն տեսաֆիլմերի ընտրանի
Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ
Մասնակիցներ՝ 1-ին դասարանի սովորողներ
Նպատակը-յուրացրած բառապաշարի գործնական կիրառում, ամրապնդում, ամփոփում
Օգտագործվող ՏՀՏ միջոցներ-համակարգիչ, ձայնարկիչ, տեսախցիկ և ֆոտոխցիկ
Ընթացքը՝
1.Սովորողները Paint ծրագրով նկարում են ընթացիկ թեմայի իրենց նախընտրած տարրը, և պատմում են դրա մասին։
Թեմա՝ ընտանի կենդանիներ
Ի՚ նչ է սա
Ի՚ նչ գույնի է
Սիրում եմ/չեմ սիրում
Մեծ է/փոքր է
- Նյութը ներկայացվում է տեսաֆիլմի տեսքով, նկարահանվում է սովորողը՝ ներկայացնելով իր սիրած կենդանին, միրգը, հագուստը։
Արդյունք. դասավանդողը համակարգում է ընթացիկ թեմայի արդեն իսկ պատրաստի տեսաֆիլմերն ու նյութերը, և որպես ուսումնական նյութ հրապարակում բլոգում, ենթակայքում։
Նախագիծ՝ իմ դպրոցը (“Մխիթար Սեբաստացու օրերը կրթահամալիրում” նախագծի շրջանակներում)
Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ
Տևողությունը՝ նոյեմբերի 1-13
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանների սովորողներ
Նպատակը՝
Սովորողները անգլերենով ներկայացնելու են կրթահամալիրը իր բակով, ընքերցասրահով, մարզադահլիճով, և այլն: Պատրաստելու են տեսաֆիլմ, որը հրապարակվելու է դասավանդողի բլոգում :
Արդյունքը՝
արդյունքում ստանալու ենք տեսաֆիլմերի փաթեթ, որը հրապարակվելու է դասավանդողի բլոգում:
Նախագիծ՝ տոներ
նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները ծանոթանում են ամբողջ աշխարհում նշվող տոներին, տոների առանձնահատկություններին: Զարգանում է լեզվամտածողությունը, լայնանում է իմացումի շրջանակը:
Ընթացք՝
Սովորողները պետք է համացանցից գտնեն տեղեկություն որևէ երկրում նշվող այդ տոնի մասին: նյութը ներկայացնեն իրենց ընկերներին, համեմատեն և հակադրեն՝ գտնելով նմանություններն ու տարբերությունները: Նյութը տեղադրելու են իրենց անհատական բլոգներում:
Ակնկալվող արդյունք՝
Կունենանք տարբեր երկրների ավանդույթների մասին պատմող ուսումնական նյութեր՝ ֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով: