3.2 դասարան

Ապրեսյան 3(դասագրքի հղում)

Անգլերենի ֆլեշմոբ մայիսի 23-ին։

Շարունակեք էջ 112, վարժ. 5-ը։

Էջ 112, վարժ. 6-ի օրինակով, գրեք, թե շաբաթվա որ օրը ինչ առարկա եք անցնում դպրոցում։

Այնուհետև գրեք, քանի ժամ ունեք ամեն օր, թվարկեք դրանք։

Օր՝. I have 5 lessons on Monday: Music, Armenian, Drawing, Maths, English.

Էջ 113, վարժ. 9-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ, բանավոր թարգմանել։

Լրացուցիչ՝ անգիր սովորել երկխոսությունը։

Սովորեք՝

I – me (ինձ)
you – you (քեզ)            we – us (մեզ)
he – him (նրան)          you – you (ձեզ)
she – her (նրան)          they – them (նրանց)
it – it (դրան)

 

Մայիսի 14-18

Հարգելի սովորողներ, շատերդ արդեն գրել եք “My day” վերնագրով ստեղծագործական աշխատանք, սակայն այժմ պետք է տեղադրեք ձեր բլոգներում:

Եթե դեռ չեք գրել, պատմեք ձեր օրվա մասին, որ ժամին ինչ եք անում, չմոռանաք նշել, թե ինչ ճաշատեսակներ եք սիրում ուտել նախաճաշին(for breakfast), ճաշին(for dinner), ընթրիքին(for supper): Անպայման տեղադրեք բլոգներում:

Սովորեք էջ 107, վարժ. 15-ի երկխոսությունը:

Լրացուցիչ՝ Կազմեք նմանատիպ երկխոսություն:

Մայիսի 7

Seasons(տարվա եղանակներ)

Months(ամիսներ)

Սովորեք՝

Spring is green,

Summer is bright,

Autumn is yellow,

Winter is white.

Spring months are: March, April, May.

Summer months are: June, July, August.

Autumn months are: September, October, November.

Winter months are: December, January, February.

Էջ 103, վարժ. 5-ի տեքստը՝ Seasons, վարժ կարդալ, բանավոր թարգմանել։

Առաջադրանքներ եղանակի վերաբերյալ

Մայիսի 2-5

What time is it?(Ժամը քանի՚սն է)

It is ten o’clock.(Ժամը 10-ն է)

Էջ 96, վարժ. 3, հարց տվեք և ասեք ժամը քանիսն է։

Էջ 97, վարժ. 6-ի տեքստը վարժ կարդալ, բանավոր թարգմանել։

Նկարագրեք ձեր օրը ժամերով։

Օր՝. I come home at 5 o’clock every day.

Անգլերենի ֆլեշմոբ ապրիլի 18-ին։

Ապրիլի 17

Էջ 91, վարժ.12-ի Jonathan Beam, սովորել անգիր:

Էջ 92, վարժ. 14, վարժ կարդալ և բանավոր թարգմանել: Գրեք դուք ինչ եք ուտում նշված ժամերին:

Ապրիլի 9

Սիրել`

I(ես) like bananas.

Do I like bananas?

You(դու, դուք) like bananas.

Do you like bananas?

They(նրանք) like bananas.

Do they like bananas?

We(մենք) like bananas.

Do we like bananas?

Չսիրել

I(ես) like bananas.

I do not(don’t) like bananas?

You(դու, դուք) like bananas.

You don’t like bananas?

They(նրանք) like bananas.

They don’t like bananas?

We(մենք) like bananas.

We don’t like bananas?

cheese(պանիր)
ice-cream(պաղպաղակ)
juice(հյութ)
fruit(միրգ)
a sandwich(սենդվիչ)
eggs(ձու)
fish(ձուկ)
salad(աղցան)
porridge(շիլա)
tea(թեյ)
milk(կաթ)
meat(միս)

Օգտվելով էջ 88-ի ճաշատեսակներից՝ գրեք, թե ինչն եք սիրում, ինչը՝ ոչ։

Ապրիլի 11

to drink- խմել

to eat- ուտել

Պատմեք տեքստը՝

Tea

English people like tea. They have tea for breakfast, lunch and dinner. Englisհ families have two or three cups of tea at tea-time. They usually have tea at 5
o’clock. It’s tea time in England.
English people drink tea out of cups, not out of glasses. They like to have tea with milk not with lemon.

Լրացուցիչ՝ 

Գրեք՝ ինչ եք ուտում նախաճաշին(breakfast), լանչին(lunch, երկրորդ նախաճաշ), ճաշին(dinner)  և ընթրիքին։

 

Ուսումնական գարուն նախագիծ

մարտի 26-ից-ապրիլի 1-ը

Իմ առաջին համառոտ ինքնակենսագրական տեղեկատվությունը.

Your first name – անունը …..

Your last name – ազգանունը….

Date of birth – ծննդյան ամսաթիվն ու տարեթիվը: Օրինակ՝ October 7, 2010

Place of birth and present address-ծննդավայրը և ներկա հասցեն: Օրինակ՝ Yerevan, Babajanyan str. 42, apt 24 (str. –ը street-փողոց բառի կրճատ ձևն է, իսկ apt. – apartment-բնակարան բառի կրճատ ձևն է)

Father – քո հայրիկի անունը

Mother – քո մայրիկի անունը

Present occupation – ներկա զբաղմունքը (հնարավոր պատասխանը՝ դպրոցական – school-boy կամ school-girl)
Knowledge of languages- լեզուների իմացություն)Հնարավոր պատասխան՝ Հայերեն – գերազանց Armenian-excellent, անգլերեն – լավ English – good, Russian-good
 Computer skills-համակարգչային հմտություններ. հնարավոր պատասխան՝ I can type in Armenian, English and Russian a little.
cheese(պանիր)
ice-cream(պաղպաղակ)
juice(հյութ)
fruit(միրգ)
a sandwich(սենդվիչ)
eggs(ձու)
fish(ձուկ)
salad(աղցան)
porridge(շիլա)
tea(թեյ)
milk(կաթ)
meat(միս)
Սովորեք կերակուրները և ասեք՝ ինչն եք սիրում, ինչը՝ ոչ։
Օր.՝ I like meat.(Ես սիրում եմ միս)
I don’t like porridge.(Ես չեմ սիրում շիլա)

Tea

English people like tea. They have tea for breakfast, lunch and dinner. Englisհ families have two or three cups of tea at tea-time. They usually have tea at 5
o’clock. It’s tea time in England.
English people drink tea out of cups, not out of glasses. They like to have tea with milk not with lemon.

a cup of tea-մեկ բաժակ թեյ, usually-սովորաբար, drink-խմել, out of cups-բաժակով, a glass-ապակե բաժակ, with milk-կաթով, with lemon-լիմոնով:

Պատասխանեք հարցերին

1) Do English people like tea?
2) When do English people usually have tea?
3) Do English people drink tea out of glasses?
4) What do they like to drink tea with?
5) Do you like tea?
6) Do you like tea with milk or lemon?

Մարտի 19-23

Զատիկի տոնին նվիրված երգեր՝

Ladybug

Little Easter bunny

Անգլերենի ֆլեշմոբյան հաղորդակցություն

Մարտի 12

Հարցական ենք դարձնում առօրյա գործողությունները:

Հիշեք ՝

I  go(ես գնում եմ)

You go(դու գնում ես)

We go(մենք գնում ենք)

They go(նրանք գնում են)

 

Հարցական՝

Do you like …
Do I go?(
ես գնու՞մ եմ)

Do you go(դու գնու՞մ ես)

Do we go?(մենք գնու՞մ ենք)

Do they go?(նրանք գնու՞մ են)

 

Պատասխան՝ Yes, I do.(այո)

No, I don’t.(ոչ)

Սովորել և հիշել էջ 82, վարժ. 8-ը:

Էջ 83, վարժ. 9, պատասխանել հարցերին:

 

Մարտի 14

Do you like …

Էջ 85, տեքստ 14, կարդալ, բանավոր թարգմանել:

Բառերը սովորել անգիր՝to come(գալ), to do(անել, կատարել), evening(երեկո), a  lesson(դաս), have a rest(հանգստանալ), games(խաղեր), then(հետո), watch TV(հեռուստացույց  դիտել), go to bed(գնալ քնելու), when(երբ).

Էջ 85, վարժ. 15, պատասխանել հարցերին:

Լրացուցիչ՝ Կազմել 5 նախադասություն տրված բառերով, դարձնել հարցական:

Մարտի 5

Սովորեք՝ breakfast(նախաճաշ),lunch( լանչ՝ ժամը 12-ի նախաճաշ), dinner(ճաշ), supper(ընթրիք)

have breakfast-նախաճաշել

have lunch-նախաճաշել(ժամը 12-ին)

have dinner-ճաշել

have supper-ընթրել

Դասագրքից՝ էջ 81, վարժ. 5-ի տեքստը՝ “I”(ես): Կարդացեք տեքստը, բանավոր թարգմանեք:

Գրեք ձեր օրվա մասին՝ “My day”(իմ օրը) վերնագրով: Օգտագործեք էջ 82, վարժ. 7-ի արտահայտությունները:

Մարտի 7

Առօրյա գործողություններ

Նշեք ճիշտ է(true), թե սխալ(false):

Լսեք և կրկնեք, պատասխանեք հարցերին:

Փետրվարի 26

Խաղացեք և սովորեք:There is/there are

Գրեք ձեր սենյակի մասին “My room” վերնագրով, տեղադրեք բլոգներում։

Round up 2 գրքից, էջ 32, վարժ. 4(գրեք կարճ պատասխաններ), էջ 33, վարժ. 5(կազմեք հարց, գրեք պատասխանը։)

Փետրվարի 28

Խաղ՝ գործողություններ

Թեմա՝ My day (իմ օրը)

Սովորում ենք շաբաթվա օրերը

Դասի ընթացքը՝

1.Սովորողները ներկայացնում են շաբաթվա օրերը անգլերեն:

2.Սովորողներից յուրաքանչյուրը ասում է, թե շաբաթվա տվյալ օրը ինչ է անում և մուտքագրում իր համակարգչի մեջ: Օրինակ՝ I usually(սովորաբար) play chess on Monday.

3.Սովորողները իրար հարցեր են տալիս՝ ասելով, թե ով ինչ է անում շաբաթվա օրերին:

Օրինակ՝ What do you usually do on Sunday?

I usually play in the yard(բակ)on Sunday.

3.Երգ՝ շաբաթվա օրերի վերաբերյալ:

Փետրվարի 19

Տեքստ My room: Էջ 77, վարժ. 16. պատմել մի քանի նախադասությամբ:

Էջ 78, վարժ. 17, տեքստի համաձայն գրեք ճի՞շտ է(true) նախադասությունը, թե սխալ(false). Սխալի դեպքում գրում եք false, այնուհետև գրում եք ճիշտ պատասխանը:

Փետրվարի 21

Խաղ՝ գործողություններ

Էջ 79, վարժ. 21. նկարեք ձեր սենյակը և նկարագրեք այն: Օգտագործեք տրված բառերը:

Գրեք ձեր սենյակի մասին “My room” վերնագրով, տեղադրեք բլոգներում։

էջ 78, վարժ. 18.

Լրացուցիչ: Round up 2 գրքից, էջ 31, վարժ. 2, էջ 32, վարժ. 3.

Փետրվարի 12

Խաղացեք և սովորեք:There is/there are

Սովորել ենք there is/there are(կա/կան) արտահայտությունները:

Որևէ բան նկարագրելու համար, երբ ասում ենք կա/կան, օգտագործում ենք there is/there are-ը նախադասության սկզբում: Թարգմանելը սկսում ենք վերջից:

Օր՝ There is a table in the room.(Սենյակում կա սեղան)

There are books on the table.(Սեղանի վրա կան գրքեր)

Վարժ կարդացեք դասագրքից էջ 74, վարժ. 8-ը՝ ուշադրություն դարձնելով there is/there are-ին:

Էջ 74, վարժ. 9:(Բաց թողնված տեղերում տեղադրեք there is կամ there are)

Փետրվարի 14

Տեքստ My room: Էջ 77, վարժ. 16.

Սովորել բառերը անգիր.a sofa(բազմոց), a bookcase(գրապահարան), a computer(համակարգիչ), a toy(խաղալիք), a carpet(գորգ), a floor(հատակ), a door(դուռ), an armchair(բազկաթոռ).

Տեքստ My room: Էջ 77, վարժ. 16. վարժ կարդալ՝ ուշադրություն դարձնելով there is/there are-ին:(Բանավոր թարգմանել տեքստը)

Լրացուցիչ՝ թարգմանել հետևյալ նախադասությունները.

  1. Մեր տանը կա 3 ննջասենյակ:
  2. Սենյակում կա հեռուստացույց(a TV set).
  3. Սեղանի վրա կան մատիտներ(pencils).
  4. Բազմոցի վրա կա խաղալիք:

Փետրվարի 5

Our house, my room( իմ տունը, իմ բնակարանը)

Դասագրքից՝ էջ 71. Սովորեք սենյակների անվանումները.

a bedroom-ննջասենյակ, a kitchen-խոհանոց, a toilet-պետքարան, a living-room-հյուրասենյակ, a bathroom- լոգասենյակ:

comfortable-հարմարավետ

a room-սենյակ

small-փոքր

էջ 72, վարժ. 3, նկարագրեք, թե տանը ինչ սենյակներ կան.

Օր՝ Նկարում պատկերված է 2 ննջասենյակ(these are our bedrooms-սրանք մեր ննջասենյակներն են), մեկ խոհանոց-(this is our kitchen-սա մեր խոհանոցն է):

Օրինակի համաձայն կատարեք առաջադրանքը:

Լրացուցիչ՝ թարգմանեք

Սա մեր խոհանոցն է: Այն փոքր է: Սրանք մեր ննջասենյակներն են: Դրանք մեծ են: Սա իմ սենյակն է: Ես այն շատ եմ սիրում: Սա մեր հյուրասենյակն է: Մենք(we) այնտեղ(there) հեռուստացույց ենք դիտում(watch TV):

Փետրվարի 7

Էջ 73, վարժ. 4, պատասխանեք հարցերին, որոնք կօգնեն պատմել ձեր տան կամ բնակարանի մասին՝ “My house”-իմ տունը, կամ” My flat”-իմ բնակարանը, վերնագրով:

there is/there are-ով սկսվող նախադասություններ(դասարանում):

Հունվարի 31

Սովորեք՝

What time is it?(Ժամը քանի՚սն է)

It is 1 o’clock.(Ժամը 1-ն է)

It is 10 o’clock.(Ժամը 10-ն է)

It is 12 o’clock.(Ժամը 12-ն է)

minute hand-րոպեի սլաք

hour hand-ժամի սլաք

figures-թվանշաններ

face-երես

էջ 63, վարժ. 5. Գրեք, թե ժամը քանիսն է։

 

 

Հունվարի 22

London bridge is falling down

Երգը լսեք տանը, ծանոթացեք բառերին, կքննարկենք դասարանում:

Թեմա՝ Լոնդոն

Կարդալ.

LONDON

London is the capital of Great Britain. Great Britain is an old country. The flag of Great Britain is the Union Jack. It’s blue, red and white. It has three crosses.

There are many places of interest such as Big Ben in the clock Tower.

Սովորել բառերը՝ capital-մայրաքաղաք, Great Britain-Մեծ Բրիտանիա, old-հին, flag-դրոշ, cross-խաչ, places of interest-տեսարժան վայրեր, tower-աշտարակ, clock-ժամացույց:

Դասգրքից՝ էջ 65, վարժ. 12: Կարդացեք Բիգ Բենի մասին:

Լրացուցիչ՝ Պատմում ենք Լոնդանի և Բիգ Բենի մասին:

Հունվարի 24

LONDON

London is the capital of Great Britain. Great Britain is an old country. The flag of Great Britain is the Union Jack. It’s blue, red and white. It has three crosses.

There are many places of interest such as Big Ben in the clock Tower.

Սովորել բառերը՝ capital-մայրաքաղաք, Great Britain-Մեծ Բրիտանիա, old-հին, flag-դրոշ, cross-խաչ, places of interest-տեսարժան վայրեր, tower-աշտարակ, clock-ժամացույց:

Դասգրքից՝ էջ 65, վարժ. 12: Կարդացեք Բիգ Բենի մասին:

Լրացուցիչ՝ պատրաստեք պրեզենտացիա Լոնդոնի մասին։ Ձեր անցածի հիման վրա։

Դեկտեմբերի 30-հունվարի 7

Hello Tom!                                     Hello Ann!

How are you?                                I am fine, and how are you?

I am happy!                                    Why?(ինչու՚)

It’s Christmas time.

I like this holiday(տոն) very much.

And you?          I like it too. Most of all(ամենից շատ)I like presents.

Me too.              Merry Christmas and happy New Year!

The same to you!(նույնը քեզ եմ ցանկանում)                         Bye!

Կազմեք նմանատիպ երկխոսություն։ Օգտվեք ձևից, ցանկալի կլինի տեսնել ձեր տարբերակները։

Դեկտեմբերի 18

Where are you from? -Դու որտեղի՚ց ես։

I am from Armenia. – Ես Հայաստանից եմ։

Էջ 53, վարժ. 3-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ։

Կազմեք նմանատիպ երկխոսություն՝ Էջ 53, վարժ. 3-ի օրինակով։

Լրացուցիչ՝ Էջ 53, վարժ. 3-ի երկխոսությունը անգիր։

Դեկտեմբերի 20

Էջ 54, վարժ. 6-“Hike’s letter to Tom and Ann”

Վարժ կարդալ։

Բառեր՝ letter-նամակ, dear-սիրելի, capital-մայրաքաղաք, doctor-բժիշկ, driver-վարորդ, pupils-աշակերտներ, pet-ընտանի կենդանի, funny-զվարճալի:

Դեկտեմբերի 11

Դասագրքից՝ էջ 51, վարժ. 4-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ:

Կաղմեք երկխոսություն ձեր սիրելի ընտանի կենդանու մասին՝ օգտվելով երկխոսության օրինակից:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ էջ 51, վարժ. 4 – սովորել երկխոսությունը անգիր:

Դեկտեմբերի 13

Էջ 153 – I’ve got a pet, ոտանավորը վարժ կարդալ:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ Էջ 153 – I’ve got a pet ոտանավորը սովորել անգիր:

 

Դեկտեմբերի 4

Դասագրքից՝ էջ 48, վարժ. 5. Կարդացեք տեքստը։

Հիշեք՝ I am from Armenia.(Ես Հայաստանից եմ)

I am from Russia.(Ես Ռուսաստանից եմ)

I am from England.(Ես Անգլիայից եմ)

I –am(ես …… եմ)                           We –are(մենք ….. ենք)

You –are(դու …. ես)                      you-are(դուք…. եք)

He-is(նա ….. է)                              they-are(նրանք …. են)

she-is(նա …. է)

It-is(այն ….. է)

Այժմ գրում ենք՝ դու Հայաստանից ես, նա Հայաստանից է, մենք Հայաստանից ենք …….

Օր՝ You are from Armenia.

Դեկտեմբերի 6

Պատմեք Ձեր ընտանիքի մասին՝ օգտվելով էջ 48, վարժ. 5-ի տեքստից։

Ֆիլմում ուշադրություն դարձրեք պատկանելություն ցույց տվող բաղադրիչին –‘s.

Օր՝ My father‘s name is Aram.(Իմ հայրիկի անունը Արամ է)

This is my father‘s hat.(Սա իմ հայրիկի գլխարկն է)։

Լրացուցիչ՝ Նույն օրինակով գրեք որ առարկան ընտանիքի անդամներից ում է պատկանում։

Նոյեմբերի 27

Դասագրքից՝ էջ 42, վարժ. 5:

Professions-մասնագիտություններ

a teacher(ուսուցիչ), a doctor(բժիշկ), a pupil(աշակերտ), a policeman(ոստիկան), a cook(խոհարար), an actor-դերասան(actress-դերասանուհի), a singer-երգիչ , a dancer-պարող, a driver-վարորդ.

Այժմ պատմեք ձեր ընտանիքի անդամների մասին, ասեք նրանց անուններն ու մասնագիտությունները:

Նոյեմբերի 29

Մարմնի մասեր՝ էջ 45, վարժ. 4՝ սովորել մարմնի մասերը:

Երգ՝ Head, shoulders, knees and toes.

էջ 46, վարժ. 6՝ գրել հոգնակիները:

Հիշում ենք՝ հոգնակիի դեպքում ավելանում է -s, a head-heads.

Բացառություն են կազմում a foot-feet, a man-men, a policeman-policemen բառերը: Մյուս բացառությունները ժամանակի հետ կսովորենք:

Նոյեմբերի 22

էջ 39 վարժ. 3, վարժ. 5-կարդալ

Լրացուցիչ՝ վերցրեք նմանատիպ նկար և նկարագրեք այն։

Նոյեմբերի 20

have got/has got

I have got-  Ես ունեմ                          You have got- դուք ունեք

You have got- դու ունես                     We have got- մենք ունենք

He has got-  նա (տղա) ունի                          They have got- նրանք ունեն

She has got- նա (աղջիկ) ունի

Դասագրքից՝ էջ 30, վարժ. 2-նայեք նկարին և տրված բառերով ու արտահայտություններով կազմեք նախադասություններ:

Օր՝. I have got dogs on the farm.

I have got a cow on the farm. ….

Լրացուցիչ՝

Պատմեք ձեր ընտանիքի մասին՝ օգտագործելով have got. Այնուհետև փոխեք նախադասություններն այնպես, կարծես ձեր ընկերն է պատմում. Օգտագործեք has got.

Օր՝ I have got a family of five(Իմ ընտանիքը բաղկացած է 5 անդամից:)

He(she) has got a family of five. ………

Նոյեմբերի 13

Սովորել՝What is it?(Ի՚նչ է սա) Where is it?(Որտե՚ղ է) What color is it?(Ի՚նչ գույն է)

on-վրա, at-կողք, under-տակ, in-մեջ

Կարդալ՝

What is it?

It is a pen.

Where is it?

It is on the table.

What color is it?

It is blue.

Լրացուցիչ՝ այժմ գրեք a book, a bag, a pencil բառերի համար։

Էջ 37, վարժ. 7. Վարժ կարդալ, դուրս գրել տեղ ցույց տվող բառերով նախադասությունները, և has got-ով նախադասությունները։

Նոյեմբերի 8

Էջ 151-Pears and apples-2-րդ քառատողը վարժ կարդալ։

Սովորում ենք արտահայտությունները՝

ես ունեմ-I have got

Նա ունի -he has got, she has got

Մենք ունենք-we have got

Դասագրքից՝ էջ 33, վարժ. 4։

Լրացուցիչ՝ Էջ 151-Pears and apples-անգիր։

Մասնագիտություններ(Professions)

an actor(դերասան), a singer(երգիչ), a doctor(բժիշկ), a policeman(ոստիկան)

Դասագրքից՝ էջ 44, վարժ. 3

Ուսումնական աշուն

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 5 

Խաղացեք և կրկնեք:

Հաշվեք և գրեք քանի կենդանի կա:

Լրացուցիչ՝ Ընտանեկան նախագիծ՝ Երկխոսություն ընտանիքի անդամների հետ:

Ձեր ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծելու եք  ֆիլմ, որտեղ  պետք է անգլերենով մի փոքր  պատմեք ձեր կամ ձեր ընտանիքի, ընկերոջ, խաղալիքների, սենյակի մասին:

Հոկտեմբեր 23

An action song– Պատրաստվում ենք մեդիաուրբաթին։

Դասագրքից՝ Էջ 21, վարժ. 4-արտագրեք, վարժ կարդացեք՝ ուշադրություն դարձնելով հոգնակի թվին, որը կազմվում է -s, -es-ի ավելացմամբ։

Էջ 21, վարժ. 7-գրեք հոգնակիները։

Էջ 22, վարժ. 1- Կարդացեք Tom-ի մասին, իսկ հետո գրեք Pam-ի մասին։

Հոկտեմբեր 25

Կարդացեք, սովորեք բառերը։

Pears(տանձ) and apples

Apricots(ծիրան), grapes(խաղող),

They are so sweet,(քաղցր)

So tasty(համեղ) and fresh(թարմ).

 

Գրել հետևյալ բառերի հոգնակին՝

Հիշում ենք՝ հոգնակիի դեպքում -a, -an չի գրվում. այն ցույց է տալիս մեկ հատ։

a boy-boys

an apple-                            an apricot-

a pear-                                a dog-

a pen-                                 a parrot-

Լրացուցիչ՝ Սովորել ոտանավորը անգիր։

Հոկտեմբեր 16

Դասագրքից՝ էջ 151, “Please tell me”-ամբողջը վարժ կարդալ, առաջին 4 տողը անգիր սովորել:

Դուրս գրել գույները և ինչն է այդ գույն:

Օր.՝ green-grass is green.

Սովորել`can-կարողանալ, say-ասել, grey-մոխրագույն, white-սպիտակ, want-ցանկանալ, know-իմանալ, milk-կաթ, snow-ձյուն.

Հոկտեմբեր 18

Դասագրքից՝ էջ 151, “Please tell me”-ամբողջը  սովորել:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ Ընտրեք կենդանիներ բաժինը և խաղացեք խաղերը:

Կարդացեք:

This is Ann. This is her grandmother. They are in the park. She is playing with her dog. Her grandmother is reading a book. They like to go to the park.

Հոկտեմբեր 9

Վարժ կարդալ։

downloadEe

an elephant

What’s this?(ի՚նչ է սա)

This is an elephant.

Is this an elephant?

Yes, it is.

What color is it?(այն ի՚նչ գույն է)

It is grey.(մոխրագույն)

Is it yellow?

No, it isn’t.

imagesLl

a lion

What’s this?(ի՚նչ է սա)

This is a lion.

Is this a lion?

Yes, it is.

What color is it?(այն ի՚նչ գույն է)

It is yellow.

Is it red?

No, it isn’t.

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ այժմ դուք եք հարցնում։

lemonegg

Հոկտեմբեր 11

Դասագրքից՝ էջ 151- “Please, tell me what is green”.

Please(խմդրում եմ), tell me(ասա ինձ)

What is green?

Grass(խոտ) is green,

Long(երկար) and clean(մաքուր).

Հոկտեմբեր 2

monkeyMm

a monkey

This is a monkey.

Is this a monkey?

Yes, it is.

Is it brown?

Yes, it is.

Is it red?

No, it isn’t.

nutNn

a nut

This is a nut.

Is this a nut?

Yes, it is.

Is it brown?

Yes, it is.

Is it blue?

No, it isn’t.

Դասագրքից՝ էջ 16 , վարժ. 1 – վարժ կարդալ:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝

Ընտանեկան համատեղ աշխատանք:

Կարո՛ղ ես ֆիլմ պատրաստել և ներկայացնել քո խաղալիքները: (Այս առաջադրանքը լրացուցիչ է, ուստի կարող են կատարել այն սովորողները, ում տանը տիրապետում են անգլերենին)

Հոկտեմբեր 4

Colors of the rainbow- Լսեք երգը և կրկնեք բառերը:

Դասագչքից՝ էջ 16, վարժ. 2

Սովորեք բառերը՝ a notebook, a ball, a pencil, a nut, a nose.

Սեպտեմբեր 27

What is his/her name? Դիտեք և ուշադրություն դարձրեք արտահայտություններին։

This is a man.

This is his/her …… (book).

It is blue.

Հիշեք՝ she-նա (աղջիկ)-her(նրա)

he-նա (տղա)-his(նրա)

Դասագրքից՝ էջ 14, վարժ. 3( գրեք a woman-կին, a boy-տղա, a girl-աղջիկ օրինակների համար)։

Լրացուցիչ՝ This is my family. This is my father. ……. name is Tom. This is my mother. ……. name is Jenny . This is my brother. …… name is Bob. This is my sister. ….. name is Ann.

Իս կարո՚ղ ես գրել քո ընտանիքի մասին նույն օրինակով։

What is this? -նորից դիտեք և ուշադիր լսեք արտահայտությունները:

Կարդացեք և սովորեք.

penWhat is this?-Ի՛նչ է սա։

It is a pen.-Սա գրիչ է։

Is it a pen? -Սա գրի՚չ է։

Yes, it is.-Այո

Is it blue?-Այն կապու՛տ է:

Yes, it is.-Այո

 

 

Նույնը գրեք հետևյալ առարկաների մասին՝ առանց թարգմանելու:

bagWhat is this?

Is it brown?

 

pigWhat is this?

Is it pink?

 

Լրացուցիչ առաջադրանք

Նույնը գրեք հետևյալ առարկաների մասին.

plateplate-ափսե

bowlbowl-խորը աման

 forkfork[fo:k]

knifeknife[naif]

Սեպտեմբեր 25

What’s this?-Ի՞նչ է սա:

Դասագրքից՝ էջ. 14, վարժ 1.

Գույներ՝ blue, yellow, green, red, black, white, pink, brown.

Առարկաներ՝ a copy-book(տետր), a pencil(մատիտ),a bag(պայուսակ), a blackboard(գրատախտակ), a ruler(քանոն), a pen(գրիչ) a ball(գնդակ), a pencase(գրչատուփ), a crayon(գունավոր մատիտ).

Կատարեք առաջադրանքն ըստ օրինակի՝ This is a pen. It is blue.

 

Ֆլեշմոբ 22.09.2017

This is my book. My book is yellow and blue. My book is small. I can read my book.
Այժմ գրեք ձեր խաղալիքի կամ որևէ այլ առարկայի մասին:

 

Սեպտեմբեր 19

Bb

bag a bag 

It is a bag.

Pp

piga pig

It is a pig.

pena pen

.

It is a blue pen.

balla ball

It is a big ball.

booka book

It is a book.

Լրացուցիչ

Լրացրու և գրիր հետևյալ բառերը՝  -ook, -en, -ig, -all, -ag.

It is a –lue -en.

It is a -ook.

It is a -ink -ig.

It is a -all.

It is a -ag.

Կարդացեք`

a pig-pigs

a kitten-kittenskittens

a sister-sisters

a pig                                          a bike                                                   a car

a big pig                                 my big bike

a big pink pig                        my little bike

a little pink pig                   to ride my little bike

his little pink pig               I like to ride my little bike

Իսկ հիմա գրիր a car տարբերակը

Ֆլեշմոբ 22.09.2017

This is my book. My book is yellow and blue. My book is small. I can read my book.
Այժմ գրեք ձեր խաղալիքի կամ որևէ այլ առարկայի մասին:

Սեպտեմբեր 4-17

Hello September!

Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ

Տևողություն՝ սեպտեմբերի 4-17

Նախագիծ՝ Ողջույն սեպտեմբեր

Նախագծի մասնակիցներ՝ 3-5-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի ընթացքը՝

My Summer adventures (իմ ամառային արկածները) վերնագրով սովորողներից յուրաքանչյուրը պատմելու է ամռան ընթացքում իր արկածների մասին: Նյութը ներկայացնելու է պրեզենտացիայի կամ տեքստի ձևով: Իր կատարած աշխատանքը հրապարակելու է իր անհատական բլոգում:

Արդյունք՝ սովորողները յուրացնելու են մի շարք արտահայտություններ, կարողանալու են գործնականում կիրառել դրանք: Զարգանում է թե բանավոր, թե գրավոր խոսքը:  կստանանք հաճելի տպավորություն փոխանցող պատումների ընտրանի, որը կհրապարակվի դասավանդողի բլոգում:

Արդյունք՝

Անի Մինասյան

Սեպտեմբերի 4-8

Դասարանական աշխատանք

Hello!

What’s your name?

My name is…….. .

How are you?

I’m fine.

How are you?

I am fine, too.

How old are you?

I am …. .

1.Յուրաքանչյուր սովորող պետք է ներկայացնի իրեն և իր ընկերոջը:

I am Ann. I am 8. This is Tom. He is 8, too.

2.  Երկու սովորող պետք է խոսեն մեկ այլ սովորողի մասին.

Is this Tom?

Is he 8?

3.Պետք է ներկայացնեն իրենց կողքին նստած ընկերոջը.

This is my friend. His name is Tom. He is 8.

This is my friend. Her name is Ann. She is 8, too.

4. Սովորողները ներկայացնում են ընտանեկան լուսանկար.

This is my family. This is my father. His name is ……….. . This is my mother. Her name is ………. . This is my brother. His name is ……… . This is my sister. Her name is ……… .