4.1 դասարան

Ամառային ուսումնական փաթեթ

 Վերեշագինա (դասագրքի հղում)

Անգլերենի ֆլեշմոբ մայիսի 23-ին։

 Մայիսի 22

Paint ծրագրով նկարեք Անբան Հուռին հեքիաթի դրվագները, որպեսզի պատրաստենք հեքիաթի էլեկտրոնային տարբերակը:

Էջ 108, վարժ. 4 և էջ 111, վարժ. վարժ. 4, սովորել անգիր։

Մայիսի 24

Էջ 112, On the pond, կարդալ, բանավոր թարգմանել։

Էջ 113, վարժ. 6։ Գրել ճիշտ է(true), թե սխալ(false)։

Լրացուցիչ՝ Պատրաստվեք բանավոր ներկայացնել դասարանում դերերով։

Մայիսի 14-18

Գրեք, թե ինչ եք անում օրվա ընթացքում՝ “My day” վերնագրով:

Օր՝. I wake up at 8 o’cock every day. I have breakfast at 8: 20….. .

Հարգելի սովորողներ, մայիսի 14-18-ը մայիսյան ամենամյա ստուգատեսային շաբաթն է: Մենք պետք է հանդես գանք նախագծով:

Իմ ընտանիքը, մասնագիտությունները, սիրելի և ոչ սիրելի զբաղմունքը: Գրեք ձեր ընտանիքների մասին այս բոլոր տվյալները, տեղադրեք ձեր բլոգներում: Ընդհանուր վերնագիր նշեք ”My family”.

 

Paint ծրագրով նկարեք Անբան Հուռին հեքիաթի դրվագները, որպեսզի պատրաստենք հեքիաթի էլեկտրոնային տարբերակը:

Մայիսի 8

Էջ 105, վարժ. 6-ի տեքստը՝ On the skating rink: պատմել։

Round up 2  էջ 60,(ժամանակի մակբայեր՝ on, in, at)-սովորել։

Կատարեք էջ 60, վարժ.1, 2։

Մայիսի 10

Էջ 111, վարժ. 4-ի ոտանավորը՝ I see green, վարժ կարդալ։

Լրացուցիչ՝ սովորել անգիր։

Գրեք ամռան մասին ՚Summer is coming soon՚(՚Շուտով ամառ է՚) վերնագրով։

Մայիսի 2-4

Էջ 105, վարժ. 6-ի տեքստը՝ On the skating rink: Կարդացեք տեքստը, բանավոր թարգմանեք։

Բառեր՝ skating rink-սահադաշտ, suddenly-հանկարծ, it’s fun-զվարճալի է, ուրախ է, on the ice-սառույցի վրա, a hare-նապաստակ, clumsy-անճոռնի, to help-օգնել, together-միասին, even stand-նույնիսկ կանգնել.

Էջ 106, վարժ. 7, համաձայնվեք, կամ ոչ։

 

Անգլերենի ֆլեշմոբ ապրիլի 18-ին։

Ապրիլի 17

էջ 101, Bobby -Doggy տեքստը պատմել:

Ապրիլի 19

Էջ 104, On a cold and frosty morning: վարժ կարդալ:

Լրացուցիչ՝ On a cold and frosty morning: սովորել անգիր:

Բառերը սովորել՝ Frosty-ցրտաշունչ, ski-դահուկներով սահել, skate-չմուշկներով սահել, ice-սառույց.

This is the way song

Ապրիլի 10

Էջ 100, վարժ. 3-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ։

Բառեր՝ I’d love to-ես շատ կցանկանայի, I am sorry-ցավում եմ, so do I-ես նույնպես, don’t worry-մի անհանգստացիր, see you soon-կտեսնվենք.

Այժմ մտածեք նմանատիպ երկխոսություն, որը բանավոր ներկայացնելու եք դասարանում։

Round up 2  գրքից էջ 51-ի, վարժ. 14-ը։

Ապրիլի 12

Գրիր քո ընտանիքի մասին՝ օգտագործելով always(միշտ), often (հաճախ), sometimes (երբեմն), usually (սովորաբար), never(երբեք) բառերը։ Այսինքն, ինչ հաճախականությամբ են նրանք կատարում այդ գործողությունները։

Էջ 100, վարժ. 3-ի երկխոսությունը սովորել անգիր։

Վարժ կարդալ դասագրքից էջ 101, Bobby -Doggy տեքստը։

Բառեր՝ a basket(զամբյուղ), to fall down(ընկնել), To come in(ներս մտնել):

Ուսումնական գարուն նախագիծ

մարտի 26-ից-ապրիլի 1-ը

Իմ առաջին համառոտ ինքնակենսագրական տեղեկատվությունը.

Your first name – անունը …..

Your last name – ազգանունը….

Date of birth – ծննդյան ամսաթիվն ու տարեթիվը: Օրինակ՝ October 7, 2010

Place of birth and present address-ծննդավայրը և ներկա հասցեն: Օրինակ՝ Yerevan, Babajanyan str. 42, apt 24 (str. –ը street-փողոց բառի կրճատ ձևն է, իսկ apt. – apartment-բնակարան բառի կրճատ ձևն է)

Father – քո հայրիկի անունը

Mother – քո մայրիկի անունը

Present occupation – ներկա զբաղմունքը (հնարավոր պատասխանը՝ դպրոցական – school-boy կամ school-girl)
Knowledge of languages- լեզուների իմացություն)Հնարավոր պատասխան՝ Հայերեն – գերազանց Armenian-excellent, անգլերեն – լավ English – good, Russian-good
 Computer skills-համակարգչային հմտություններ. հնարավոր պատասխան՝ I can type in Armenian, English and Russian a little.

The Baby Elephant

This is a story about a baby elephant. The baby elephant is not happy. He says, “I do not like to work at the circus. I do not want to work at the circus. I do not want to do tricks for children. I want to run away”.  So he runs away. He comes to a forest and sees a brown bear. He says to the brown bear, “I want to live with you in the forest”.

“All right,” says the brown bear. “But you must get ready for the winter. You must find a hole in which you can sleep in winter.”

The baby elephant does not like to work. He does not want to look for a hole. So he goes away. He walks and walks. Then he sees a squirrel and says to him, “I want to live with you”.

“All right”, says the squirrel. “ But you must get ready for  the winter. You must get nuts for the winter”.

But the baby elephant says, “I do not want to get ready for the winter. I do not want to get nuts for the winter. I do not want to look for a hole. I do not want to live in the wood. I want to go home. And the baby elephant goes back to the circus.

story -պատմություն                                                                 find-գտնել

say -ասել                                                                                       hole-որջ

circus-  կրկես                                                                      to look for-փնտրել

to do tricks-  հնարքներ անել                                                  squirrel-սկյուռ

to run away   -փախչել               to get nuts for the winter-ընկույզ հայթայթել ձմռան համար

forest -անտառ                                                              to go back-վերեդառնալ

to get ready for the winter-պատրաստվել ձմռանը

 

Պատասխանեք հարցերին(answer the questions)

  1. Who is the story about?
  2. Why isn’t the baby elephant happy?
  3. Where does he want to live?
  4. Why does the baby elephant go back to the circus?
  5. What kind of elephant is he?(Մի քանի բառով ներկայացրեք, թե ինչպիսին է փոքրիկ փղիկը)

Մարտի 19-23

I can(ես կարող եմ)

What can you do?(Ի՚նչ կարող ես անել )

I can fly.(ես կարող եմ թռչել)

I can roll.(ես կարող եմ գլորվել)

I can jump.(ես կարող եմ թռչկոտել)

I can go.(ես կարող եմ գնալ)

Այս գործողությունները հանդիպում են Ladybug երգում։

Can you jump?

Yes, I can.

No, I can’t.

Զատիկի տոնին նվիրված երգեր՝

Ladybug

Little Easter bunny

Անգլերենի ֆլեշմոբյան հաղորդակցություն

Մարտ 12

էջ 90, տեքստ՝ “At Bristol Sports Club”-պատմել

Round up 2  գրքից՝ էջ 46, վարժ. 5, էջ 47,վարժ. 6

 

Մարտ 13

Where?(ո՞րտեղ)

Էջ. 93, վարժ. 5, պատասխանել հարցերին:

Բառեր՝ Stadium(մարզադաշտ), swimming pool(լողավազան), gym(մարզասրահ), a sports ground(դպրոցի մարզադաշտ), letter(նամակ), if(արդյոք), with great pleasure(մեծ հաճույքով).

Հիշեք՝ at the stadium, on the sports ground, in the gym, in the swimming pool.

Էջ 95, վարժ. 8-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ:

Կազմել նմանատիպ երկխոսություն:

Մարտ 14

Էջ 98, վարժ. 6-ի տեքստը՝ Hello Mike, վարժ կարդալ, բառերը իմանալ անգիր:

Էջ 98, վարժ. 6-ի տեքստը՝ Hello Mike, պատասխանել տեքստի վերջին հարցերին:

 

 

Մարտի 5

Կրկնեք երգը՝ նվիրված մայրիկներին.

My dear dear mummy,

I love you very much.

I wish you to be happy,

On the 8th of March.

Be happy, be happy,

On the 8th of March.

Lazy Houry(Անբան Հուռին) after Hovhannes Toumanyan(վարժ կարդալ, պատրաստվել ձայնագրության)

Դասագրքից՝ Էջ 88-ի սյունակը տանը վերհիշեք, ուշադրություն դարձրեք հարցական, ժխտական ձևերի կազմությանը և կարճ պատասխաններին:

1.I like(սիրում եմ)/I don’t like(չեմ սիրում)

2.

Մարտի 6

Lazy Houry(Անբան Հուռին) after Hovhannes Toumanyan(ձայնագրություն)

էջ 90, տեքստ՝ “At Bristol Sports Club”-վարժ կարդալ:

Բառերը սովորել՝ a swimmer(լողորդ),  to join(միանալ), a fan(երկրպագու), only(միայն), not only(ոչ միայն), of course(իհարկե).

Մարտի 7

Լսեք և կրկնեք՝ “A real Cowboy

Round up 2  գրքից՝ էջ 46, վարժ. 5, էջ 47,վարժ. 6

 

Փետրվարի 26

Lazy Houry(Անբան Հուռին)

Բառեր՝  fatty-գեր, neighboring-հարևան, village-գյուղ, remember-հիշել, modest-համեստ, charming-հմայիչ, all day long-ամբողջ օրը, cook-եփել, bake-թխել, sew-կարել, in short-մի խոսքով, keep on-շարունակել, praise-գովել, marry-ամուսնանալ.

 

Փետրվարի 27

Բառեր՝ sorry-ափսոսել, poor-խեղճ, disaster-աղետ, believe-հավատալ, wish-ցանկություն, cotton-բամբակ, comb-գզել, սանրել, spin-պտտել, մանել, throw-գցել, նետել, rock-քար, ժայռ, sell-վաճառել, rich-հարուստ, find-գտնել, anywhere- որևէ տեղ, gather-հավաքել, what’s the matter-ինչ է կատարվում, fly-ճանճ, բզեզ, cry-լաց լինել, let-թույլ տալ, as long as-քանի դեռ.

Փետրվարի 28

Lazy Houry(Անբան Հուռին)

…A fatty woman from a neighboring village… Don’t you remember her? She has got a daughter named Houry.

I have got a daughter, a modest, charming girl. She is working all day long. She cooks and bakes and sews. In short, she is as good as gold.

Keep on praising, don’t we know who she is? Just eats and sleeps all day long. How will you marry her off?

The one marries her, will not be sorry.

Poor man, who marries her. She is a total disaster.

So she marries a young man, who believes she is good at house work. But she has no wish to do anything.

One day her husband goes to work and gives cotton to comb and spin.

Now, my sweet Houry, I am off to work.

Now Houry has cotton in front of her, but doesn’t know what to do.

-What can I do? I will throw it under the black rock.

She throws the cotton  into the water and says to the frogs:

Now, comb and spin. I will come in few days, we will sell it and get rich.

In few days she goes for the cotton. She can’t find the cotton anywhere. Suddenly she finds gold in the water. She takes the gold and goes home. Her husband gathers everybody to show how happy he is.  Houry’s mother knows what’s the matter and starts to talk to a fly:

Welcome, welcome my dear aunt! My son-in-low will not judge me for your poor look.

Are you ok? Why are you calling this fly an aunt?

Oh, my son, this is my aunt. She used to work all day long. Now she is a fly.

She begins to cry.

Oh, don’t cry, I will not let my Houry work. As long as I live, she will not do anything. She will live like a queen.

Փետրվարի 19

Round up 2  գրքից առաջադրանքներ՝

Էջ 45, վարժ. 2։ Նկարներին նայելով՝ լրացրեք վերևում տրված բառերը համապատասխան բաց թողնված տեղերում։

Գրեք ձեր ընտանիքի անդամների սիրելի և ոչ սիրելի զբաղմունքների մասին։ Հարց տվեք, գրեք կրճատ պատասխանը։

Օր.՝My father likes pets very much.

Does my father like pets very much?

Yes, he does.

No, he doesn’t.

Փետրվարի 20

Դասագրքից՝ էջ 75, վարժ. 10։ Պատասխանեք հարցերին։ Ուշադրություն դարձրեք կարճ պատասխաններին։

Դասագրքից՝ էջ 83, վարժ. 8-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ։ Բանավոր թարգմանել։

Թեմա։ Sport(սպորտ)

Բառեր՝ football, volleyball, to do very well, basketball, tennis table tennis.

Փետրվարի 21

Դասագրքից՝ էջ 83, վարժ. 8-ի երկխոսությունը անգիր։

Սպորտ՝ խաչբառ

Խաղ՝ գործողություններ

Round up 2  գրքից՝ էջ 5, վարժ. 6, Վարժ. 7, լրացրեք և գրեք կարճ պատասխաններ։

Փետրվարի 13

Անգիր սովորել հանելուկները՝

3. I’m tall (բարձրահասակ) when I’m young(երիտասարդ),

I’m short(կարճ) when I’m old(ծեր).

What am I?

 

4. Mary’s father has 4 children;

 Nana, Nene, and Nini.

So what is the 4th child’s name?

Փետրվարի 12

Պատրաստելու ենք տեսաֆիլմ մեր սովորած հանելուկներով:

2. It has a face and two hands,

But has no arms(թև) and no legs(ոտք)?

What is it?

 

3. I’m tall when I’m young,

I’m short when I’m old.

What am I?

 

4. Mary’s father has 4 children;

 Nana, Nene, and Nini.

So what is the 4th child’s name?

Փետրվարի 5

Էջ 79, վարժ. 8-ի տեքստը`  “The funny monkey wants to have a friend”,  պատմել:

Գրեք ձեր ընկերոջ մասին ՚՚My friend՚՚ վերնագրով։ Տեղադրեք ձեր բլոգներում։

Էջ 82, վարժ. 6։ My dog: վարժ կարդալ։

Լրացուցիչ՝ սովորել My dog ոտանավորը անգիր։

look at-նայել ինչ-որ բանի

tricks-հնարքներ, տրյուկներ

Փետրվարի 6

Էջ 82, վարժ. 6։ Սովորել My dog ոտանավորը անգիր։

Փետրվարի 7

Սովորում ենք հանելուկներ՝

1. It’s brown ,

It’s sweet,

Children like to eat.

What is it?

 

2. It has a face and two hands,

But has no arms and no legs?

What is it?

Հունվարի 31

Էջ 79, վարժ. 8-ի տեքստը`  “The funny monkey wants to have a friend”,  պատմել:

Հունվարի 30

Էջ 79, վարժ. 8-ի տեքստը`  “The funny monkey wants to have a friend”, մինչև գորտի հատվածը ներառյալ պատմել:

Հաջորդ 2 հատվածները վարժ կարդալ, տեքստի բառերը իմանալ անգիր։

Հունվարի 22

Կարճ պատասխաններ

Հիշեք՝ պատասխանում գործածում ենք նույն բառը, որով սկսել ենք հարցը։

I –am(ես …… եմ)                           We –are(մենք ….. ենք)

You –are(դու …. ես)                      you-are(դուք…. եք)

He-is(նա ….. է)                              they-are(նրանք …. են)

she-is(նա …. է)

It-is(այն ….. է)

Հարց կազմելիս am, are, is-ը գալիս է նախադասության սկիզբ։

Is he a pupil?

Yes, he is.

Դասագրքից՝ էջ 76, վարժ 12.

Էջ77, վարժ 3: Պատասխանեք հարցերին:

Հունվարի 23

Պատրասվեք բանավոր ներկայացնել Էջ77, վարժ 3-ի երկխոսությունը զույգերով:

Հունվարի 24

Էջ 79, վարժ. 8-ի տեքստը`  “The funny monkey wants to have a friend”, վարժ կարդալ մինչև գորտի հատվածը ներառյալ:

 

Դեկտեմբերի 30-հունվարի 7

՚՚Նամակ Ձմեռ Պապիկին՚՚-“A letter to Santa Claus”- թեմայով նկարում եք ամանոր, և գրում եք նամակ, թե ինչ եք ցանկանում Ձմեռ Պապիկից։

Օր՝ Dear Santa Claus,
I am Lilit from Armenia. I believe in you. I love you very much. Thank you for Christmas presents. I don’t know what I want for Christmas. Please bring me a beautiful present.
Love, Lilit.

Դեկտեմբերի 18

Էջ 68, վարժ. 9-ի տեքստը պատմել։

Էջ 69, վարժ. 10։

Դեկտեմբերի 19

I can …..(Ես կարող եմ ……)

Լսեք երգը՝ ուշադրություն դարձնելով can-ով արտահայտություններին։

I can -Ես կարող եմ

You can-Դու կարող ես …….։ Բոլոր դեպքերում can -ը նույնն է մնում։

Դեկտեմբերի 20

Ամանորյա երգեր

Dancing Christmas Tree

Jingle Bells

Snowflakes

Դեկտեմբերի 11

Դասագրքից՝ էջ 62- to work(աշխատել)-a worker(աշխատող)

to sing(երգել)-a singer(երգիչ)

Առաջին սյունակում գործողություններ են, իսկ երկրորդում՝ -er մասնիկի հավելմամբ ստանում ենք մասնագիտություն:

էջ 62, վարժ. 1, նկարներին նայելով՝ գրեք, թե ով ինչ մասնագիտություն ունի:

էջ 64, վարժ. 6-ի տեքստը վարժ կարդալ:

Սովորել բառերը՝ an economist(տնտեսագետ), plant(գործարան), a housewife(տնային տնտեսուհի), to draw(նկարել), work(աշխատանք).

Դեկտեմբերի 12

էջ 64, վարժ. 6-ի տեքստը պատմել:

Էջ 66, վարժ.2, գրեք, թե երեխաները ինչ են ուզում դառնալ:

Օր՝. She wants(ուզում է) to be a teacher.

Դեկտեմբերի 13

Էջ 68, վարժ. 9-ի տեքստը վարժ կարդալ:

Դեկտեմբերի 4

Հիշեք՝ I am from Armenia.(Ես Հայաստանից եմ)

I am from Russia.(Ես Ռուսաստանից եմ)

I am from England.(Ես Անգլիայից եմ)

I –am(ես …… եմ)                           We –are(մենք ….. ենք)

You –are(դու …. ես)                      you-are(դուք…. եք)

He-is(նա ….. է)                              they-are(նրանք …. են)

she-is(նա …. է)

It-is(այն ….. է)

Այժմ գրում ենք՝ դու Հայաստանից ես, նա Հայաստանից է, մենք Հայաստանից ենք …….

Օր՝ You are from Armenia.

Դեկտեմբերի 5

Էջ 60, վարժ. 11՝ վարժ կարդալ 3 տեքստերը։

Նույն օրինակով գրեք ձեր մասին։

Դեկտեմբերի 6

Ավարտեք դասարանում կատարած առաջադրանքը՝ էջ 63, վարժ. 2

Էջ 60, վարժ. 11՝ ընտրեք տեքստերից մեկը և սովորեք։

Նոյեմբերի 27

Դասագրքից՝ էջ 49, վարժ. 9-սովորել տեքստերից մեկը։ Էջ 51, վարժ. 4.

Նոյեմբերի 28

Սովորեք՝ a housewife-տնային տնտեսուհի, a pilot-օդաչու:

Կարդացեք էջ 53, վարժ. 10-ի երկխոսոությունը և կազմեք նմանատիպ երկխոսոություն։

Նոյեմբերի 29

Դասագրքից՝ էջ 48, վարժ. 5-ի երկխոսությունը պատմել։

 

Նոյեմբերի 21

Դասագրքից՝ էջ 48, վարժ. 5-ի երկխոսությունը վարժ կարդալ։

of course-իհարկե

էջ 49, վարժ. 9-ի տեքստը։ Վարժ կարդացեք և պատմեք ձեր մայրիկի մասին։

Նոյեմբերի 20

have got/has got

I have got-  ես ունեմ                                      You have got-դուք ունեք

You have got-   դու ունես                               We have got-մենք ունենք

He has got-   նա ունի                                     They have got-նրանք ունեն

She has got-նա ունի

 

Պատմեք ձեր ընտանիքի մասին՝ օգտագործելով have got. Այնուհետև փոխեք նախադասություններն այնպես, կարծես ձեր ընկերն է պատմում. Օգտագործեք has got.

Օր՝ I have got a family of five(Իմ ընտանիքը բաղկացած է 5 անդամից:)

He(she) has got a family of five. ………

Նոյեմբերի 13-17

Ռադիոներկայացում՝

The Turnip– Նախապատրաստական աշխատանքներ

 

 

 

Հարգելի սովորողներ, դուք արդեն ծանոթ եք այս հեքիաթին: Ընտրեք ձեր նախընտրած կերպարը, և սովորեք: Դասարանում կփորձենք:

Մխիթար Սեբաստացու օրերը կրթահամալիրում՝ Կրթահամալիրի տոն

The Turnip(Պապն ու շաղգամը)

One day a grandfather plants a turnip.

The turnip grows bigger and bigger.

Grandfather wants to pull it out:

Grandfather: 1,2,3..it’s too big: grandmother, grandmother, come, help me please!

Grandmother: ok, grandfather, I am coming.

1,2,3… it’s too big: granddaughter, granddaughter, come, help me please!

Granddaughter: ok, grandmother, I am coming.

1,2,3…it’s too big: dog, dog, come, help me please.

Dog: Ok, granddaughter, I am coming.

1,2,3…it’s too big: Cat, cat, come, help me please!

Cat: Ok, dog, I am coming.

1,2,3…it’s too big: mouse, mouse, come, help me please!

Ok, cat, I am coming.

1,2,3… Oh, what a big turnip!

 

նոյեմբերի 6-նոյեմբերի 7

Լրացուցիչ՝ Ընտանեկան նախագիծ՝ Երկխոսություն ընտանիքի անդամների հետ:

Ձեր ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծելու եք  ֆիլմ, որտեղ  պետք է անգլերենով մի փոքր  պատմեք ձեր կամ ձեր ընտանիքի, ընկերոջ, խաղալիքների, սենյակի մասին:

Hello.

What’s your name?

My name is….

What fruit do you like?

I like bananas?

What color is it?

It is yellow.

What toy do you like?

I like dolls?

What color is your doll?

It is pink.

Նմանատիպ երկխոսություն։

 

Դասագրքից՝ էջ 40, վարժ. 7-ի A, B-Գտեք հարցերի ճիշտ պատասխանները։ Այժմ ասեք՝ ինչ իմացանք Mike-ի մասին:

նոյեմբերի 8

Էջ 45, կարդացեք A,B -ին։

Պատմիր քո հայրիկի մասին։

Ուսումնական աշուն

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 5

Լրացուցիչ՝ Ընտանեկան նախագիծ՝ Երկխոսություն ընտանիքի անդամների հետ:

Ձեր ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծելու եք  ֆիլմ, որտեղ  պետք է անգլերենով մի փոքր  պատմեք ձեր կամ ձեր ընտանիքի, ընկերոջ, խաղալիքների, սենյակի մասին:

Հոկտեմբեր 23

An action song– Պատրաստվում ենք մեդիաուրբաթին։

My friend Henry-էջ 36 -ի տեքստը վարժ կարդալ:

Տեքստից բառեր՝ often-հաճախ, to phone-զանգահարել, to draw-նկարել, to play board games-խաղալ սեղանի խաղեր, to watch TV-հեռուստացույց դիտել, how-որքան, them all-բոլորին։

Էջ 36, վարժ. 8՝ պատասխանել հարցերին։

Հոկտեմբեր 24

Էջ 36, վարժ. 8՝ պատասխանել հարցերին։

Հոկտեմբեր 25

Տեքստի օրինակով գրեք, թե ինչ եք սիրում անել տանը։

Հոկտեմբեր 16

Դասագրքից՝ էջ 27 , վարժ. 7- վարժ կարդալ: Գրել

I don’t like to….. .(չենք համաձայնվում)

էջ 28, վարժ. 8-Humpty -Dumpty-վարժ կարդալ:

Humpty-Dumpty–  լսել երգն ու կրկնել բառերը:

Հոկտեմբեր 17

Էջ 28, վարժ 11 -գտեք և գրեք 8 բառ:

Կարդացեք տեքստե, այնուհետև նայելով էջ 29-ի նկարին՝ պատմեք այն:

This is Ann. This is her Granny. They are in the park. She likes to skip. Her Granny likes to read a book. They like to be in the park.

Հոկտեմբեր 18

Professions-մասնագիտություններ

a teacher(ուսուցիչ), a doctor(բժիշկ), a pupil(աշակերտ), a policeman(ոստիկան), a cook(խոհարար).

Այժմ պատմեք ձեր ընտանիքի անդամների մասին, ասեք նրանց անուններն ու մասնագիտությունները:

Այլ մասնագիտություններ՝ an actor-դերասան(actress-դերասանուհի), a singer-երգիչ , a dancer-պարող, a driver-վարորդ.

My friend Henry-էջ 36 -ի տեքստը վարժ կարդալ:

Հոկտեմբեր 9

Դասագրքից՝  էջ 24, վարժ. 8-ի օրինակով, փորձեք պատմել ձեր հորեղբոր կամ մորեղբոր մասին:

Աղջիկները սովորում են doll -տիկնիկը, տղաները՝ car-մեքենան:

One and two and three and four             One and two and three and four

I am sitting on the floor                                I am sitting on the floor

I am playing with a ball                                I am playing with a car

And a pretty little doll.                                  And a pretty little star.

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ Ընտանեկան նախագիծ.

Պատրաստեք ֆիլմ, որտեղ կպատմեք ձեր սիրելի խաղալիքների մասին: Մեզ ծանոթ տեքստերին համապատասխան:

Hello! I am Tom. I have many toys. I like to play with my toys. This is my teddy. I like my teddy bear very much. It is brown. It is fine.

Հոկտեմբեր 10

Սովորել հետևյալ բառերը: Գրել՝ սիրում եմ(I like to …), չեմ սիրում(I don’t like to ….):

Խաղեր՝ to roller-skate(չմշկել), to ride on a skateboard, to play hide and seek(պահմտոցի խաղալ), to skip(պարան խաղալ), to play tag(բռնոցի խաղալ), to ride a horse(ձիավարել):

Նույն արտահայտությունները ասա let’s-ով: Let’s ride a horse, ……

Հոկտեմբեր 11

Դասագրքից՝ էջ 27, վարժ. 5:

1.Վարժ կարդալ

2.Դուրս գրել խաղալիքներն ու խաղի տեսակները:

3. Խաղալիքները գրել հետևյալ օրինակով.

a robot

his robot

his little funny robot

he has got a little funny robot.

Հիշում ենք՝ he-նա(տղա)–his(նրա)

she-նա (աղջիկ)–her(նրա)

 

Հոկտեմբեր 2

Let’s eat -դիտեք և սովորեք let’s-ով արտահայտությունները

Let’s (եկեք)…. (go home, sing, roller- skate, swing, ride a bike, read it, skip)-սովորեք արտահայտությունները:

Դասագրքից՝ էջ 21, վարժ. 1(նկարներին նայելով՝ ասեք, թե ինչ եք սիրում անել տանը).

I like to play(with my toys) at home.

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ Ընտանեկան նախագիծ.

Պատրաստեք ֆիլմ, որտեղ կպատմեք ձեր սիրելի խաղալիքների մասին: Մեզ ծանոթ տեքստերին համապատասխան:

Hello! I am Tom. I have many toys. I like to play with my toys. This is my teddy. I like my teddy bear very much. It is brown. It is fine.

Հոկտեմբեր 3

Դասագրքից՝ էջ 24, տեքստ 8- Վարժ կարդացեք տեքստը և պատասխանեք հարցերին.

  1. Where is Bob from?
  2. Where is his uncle from?
  3. What has he got?
  4. What does the puppy like?

Սովորեք հետևյալ բառերը՝  a puppy-շնիկ, funny-զվարճալի, an uncle-հորեղբայր, մորեղբայր, but-բայց, run-վազել, jump-ցատկել, Russia-Ռուսաստան.

Հոկտեմբեր 4

Վարժ կարդացեք հետևյալ ոտանավորը խաղալիքների մասին. Աղջիկները սովորում են doll -տիկնիկը, տղաները՝ car-մեքենան:

One and two and three and four             One and two and three and four

 

I am sitting on the floor                                I am sitting on the floor

I am playing with a ball                                I am playing with a car

And a pretty little doll.                                  And a pretty little star.

Սեպտեմբեր 27

Դասարանում՝ էջ 20, վարժ. 3, նկարին նայելով՝ պատասխանեք հարցերին.

  1. What do they like to play with?
  2. Who likes to play computer games?
  3. Who likes to play with dolls?
  4. Who likes to play with cars?
  5. Who likes to play with toys?
  6. Who likes to play with legos?

Էջ 20, վարժ. 4-Արագ կարդա բառերը և սովորիր:

 

Սեպտեմբեր 26

2. Իսկ այժմ չենք համաձայնվում:

  • Օր՝. She hasn’t got a notebook.

3. Դասագրքից՝ էջ 19, վարժ. 9-չենք համաձայնվում։ Օրինակը տրված է.

Bob has got a cat.- Bob hasn’t got a cat.

I like to skip.-I don’t like to skip.

Հիշեք՝ I like-I don’t like.                          You like-You don’t like.

He likes-He doesn’t like.                         We like-We don’t like.

She likes-She doesn’t like.                      They like-They don’t like.

It likes-It doesn’t like.

 

Սեպտեմբեր 25

I have got ……(ես ունեմ)/ Have you got…… (դու ունե՞ս)?

Դասագրքից՝ էջ 18 , վարժ 5- վարժ կարդալ, վարժ. 7- կարդալ, ուշադրություն դարձրեք I have gotես ունեմ, he/she has gotնա ունի ձևերին:

I have got a dog.

She has got a cat.

Իսկ այժմ չենք համաձայնվում՝

I have not(haven’t got(կրճատ ձև)) a dog.-Ես չունեմ շուն:

She has not (hasn’t got) a cat.– Նա չունի կատու:

  1. Այժմ լրացրեք have got/has got.
  • Ann …… …… a book.
  • I ….. …… a ruler.
  • Tom …. ….. a pen.
  • He ….. ….. a pencil.
  • She …. ….. a notebook.

 

Ֆլեշմոբ 22.09.2017

This is my book. My book is yellow and blue. My book is small. I can read my book.
Այժմ գրեք ձեր խաղալիքի կամ որևէ այլ առարկայի մասին:

Սեպտեմբեր 19-23

I have got ……(ես ունեմ)/ Have you got…… (դու ունե՞ս)?

 

Սեպտեմբեր 20

I like food

Խաղալիքներ-a teddy, a ball, a doll- շարունակիր խաղալիքների տեսակները։

Խաղում ենք հիշողություն խաղը(դասարանում)։

I am Tom. I have many toys. I like to play with my toys. I like my teddy bear very much. It is brown. It is fine.

Այժմ գրիր քո խաղալիքի մասին։

Դասագրքից՝ էջ 16, վարժ. 7(կարդա տեքստը, այնուհետև գրիր քո մասին)

Իսկ ի՞նչ իմացար Աննայի մասին:

էջ. 16, վարժ. 8(ավարտեք նախադասությունները)

 Սեպտեմբեր 4-17

Hello September!

Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ

Տևողություն՝ սեպտեմբերի 4-17

Նախագիծ՝ Ողջույն սեպտեմբեր

Նախագծի մասնակիցներ՝ 3-5-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի ընթացքը՝

My Summer adventures (իմ ամառային արկածները) վերնագրով սովորողներից յուրաքանչյուրը պատմելու է ամռան ընթացքում իր արկածների մասին: Նյութը ներկայացնելու է պրեզենտացիայի կամ տեքստի ձևով: Իր կատարած աշխատանքը հրապարակելու է իր անհատական բլոգում:

Արդյունք՝ սովորողները յուրացնելու են մի շարք արտահայտություններ, կարողանալու են գործնականում կիրառել դրանք: Զարգանում է թե բանավոր, թե գրավոր խոսքը:  կստանանք հաճելի տպավորություն փոխանցող պատումների ընտրանի, որը կհրապարակվի դասավանդողի բլոգում:

Սեպտեմբերի 4-8

Դասարանական աշխատանք

Hello!

What’s your name?

My name is…….. .

How are you?

I’m fine.

How are you?

I am fine, too.

How old are you?

I am …. .

1.Յուրաքանչյուր սովորող պետք է ներկայացնի իրեն և իր ընկերոջը:

I am Ann. I am 8. This is Tom. He is 8, too.

2.  Երկու սովորող պետք է խոսեն մեկ այլ սովորողի մասին.

Is this Tom?

Is he 8?

3.Պետք է ներկայացնեն իրենց կողքին նստած ընկերոջը.

This is my friend. His name is Tom. He is 8.

This is my friend. Her name is Ann. She is 8, too.

4. Սովորողները ներկայացնում են ընտանեկան լուսանկար.

This is my family. This is my father. His name is ……….. . This is my mother. Her name is ………. . This is my brother. His name is ……… . This is my sister. Her name is ……… .