May 21-24
Lesson 1
Learn the school subjects-Սեղմեք և կատարեք:
Սկզբում սեղմեք preparation, և ծանոթացեք տեսանյութում օգտագործվող բառերին:
Սեղմեք և դիտեք տեսանյութը: Այնուհետև սեղմեք game և ստուգեք, թե որքանով եք հասկացել տեսանյութը:
Վերջին քայլը՝ տպեք կամ Paint-ում տեղադրելով՝ կատարեք առաջադրանքները:
Lesson 2
Student book, pg. 109, “The king and the cheese”. Read and translate orally. Do the ex. 40, 42, pg 110.
Workbook, pg. 55, 56(Կաշխատենք դասարանում):
May 14-17
Kitty’s school day (Սեղմեք և կատարեք առաջադրանքները)
Սկզբում սեղմեք preparation, և ծանոթացեք տեսանյութում օգտագործվող բառերին:
Սեղմեք և դիտեք տեսանյութը: Այնուհետև սեղմեք game և ստուգեք, թե որքանով եք հասկացել տեսանյութը:
Վերջին քայլը՝ տպեք կամ Paint-ում տեղադրելով՝ կատարեք առաջադրանքները:
Պատմվածքին համապատասխան կազմեք ձեր երկխոսությունը <My School Day> վերնագրով:
May 7-10
Lesson 1
Baby Elephant and his new clothes(part 1, )-retell(պատմել): Part 2-read and translate orally(բանավոր թարգմանել):
Լրացուցիչ՝ part 2 -read and retell.
pg. 92, ex 21(լրացրեք նախադասությունները), Ex.22(խառը տրված բառերով կազմեք հարց և պատասխանեք):
Lesson 2
Read and say what Mother Elephant bought in the shop yesterday and why(Կարդացեք և ասեք ինչ գնեց մայր փղիկը երեկ խանութից և ինչու): Բանավոր թարգմանեք:
Shop assisstant: Hello! Can I help you?
Mother Elephant:Could I have a box of chocolate, please?
Shop assisstant:A small or a big one?
Mother Elephant: A big box, pleae. My son has a birthday party today. He is six.
Shop assisstant:Oh, that’s great! Congratulations!(շնորհավորում եմ)
Mother Elephant:Thank you!
Shop assisstant:Anything else?(ուրիշ որևէ բան կցանականա՞ք)
Mother Elephant:No, that’s all. (ոչ, այսքանը). How much is the box?
Shop assisstant:5 pounds.
Mother Elephant:Here you are. Thank you.
Shop assisstant:Bye-bye!
Սովորեք բառերը՝
April 30-May 3
Lesson 1
Student book, pg. 83, ex.8(կազմել նախադասություններ տրված բառերով), ex 9.(գրել ժամերը տառերով), ex. 10(լրացնել բաց թողած բառերը՝ ըստ նկարների): Pg. 84, ex. 11.
Սովորել բառերը՝
Lesson 2
Student book, pg 88, read and answer the questions.
April 23-26
Lesson 1
Դասագրքից՝ էջ 79, վարժ. 42, սովորել անցյալով բայերը: Պատասխանել 45 վարժության հարցերին:
Լրացուցիչ՝ պատմել տեքստը:
Կարդացեք և գրեք, էթիկայի որ կանոնին եք դուք հետևում: Սովորեք արտահայտությունները:
Lesson 2
Սովորեք՝
April 16-19
Lesson 1
Test based on times and activities we learned(pg. 70). Գրելու ենք ինքնաստուգում ժամերի և մեր սովորած գործողությունների վերաբերյալ: Նաև կրկնեք Զատկի տոնի բառապաշարը:
Lesson 2
Դասագրքից՝ էջ 75, վարժ. 29-ի տեքստը կարդալ, բանավոր թարգմանել, սովորել բառերի թարգմանությունները անգիր:
Գրեք, թե ինչ կասեր Ջեյնը, եթե ծույլ չլիներ:
April 9-12
Lesson 1
Get ready to tell about Easter, based on the information we discussed in the class which is published on your blogs.(Պատմեք Զատիկի մասին նախօրոք ձեռք բերված ինֆորմացիայի հիման վրա, որը հրապարակված պետք է լինի յուրաքանչյուր սովորողի բլագում):
Lesson 2
April 2-5
https://www.esolcourses.com/content/topics/festivals/easter/easter-reading-quiz.html
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/easter
In the UK Easter is usually in April or May. For many people Easter is a religious holiday. In the UK, it is also a spring holiday celebrating new life. At Easter, many people like painting eggs in bright colours. Some children play a game of rolling eggs down a hill. Many children go on an egg hunt, looking for hidden Easter eggs!
People eat lots of chocolate eggs and chocolate bunnies. In the UK, people also eat hot cross buns and a special Easter cake.
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/worksheets-easter.pdf
March 19-22
Lesson 1
Սովորել “Shopping” թեմայով երկխոսությունը անգիր:
Կազմեք ևս մեկ երկխոսություն հագուստի խանութում: Տեսանկարահանեք և տեղադրեք բլոգում:
Lesson 2
Լրացրեք աշխատանքային տետրերում 39-40 էջերը
March 12-15
Lesson 1
Topic(Թեմա): Clothes, shopping
Learn the words by heart(Սեղմեք վրան, խաղացեք և կրկնեք հագուստի անվանումները:)
Lesson 2
Դասարանում կատարելու ենք կրճատ ձևերը ամրապնդող առաջադրանքներ: Աշխատանքային տետրերից՝ էջ 37, 38:
March 5-8
Lesson 1
Դասարանում աշխատել ենք աշխատանքային տետրերով՝ էջ 31-32: Եթե ունեք բացթողումներ, լրացրեք տանը:
Classwork activity:(Դասարանական)
Student Book: Pg. 61, Writing at home.
Lesson 2
Student Book: Pg. 62
In the Class: A Test based on Past Simple
February 26-March 1
Lesson 1
Make up sentences looking at the pictures.
Write
Visited downloaded played
listened practiced watched
- They ………………………… a baseball game.
- She ………………………… music.
- They …………………………. their grandparents.
- She …………………………. to the radio.
- He………………………….. the violin.
- They ………………………….. a board game.
Lesson 2
Classwork activity
T
February 19-22
Lesson 1
be բայի(am, are, is) անցյալ ձևը իր ժխտական ձևերով:
was=am, is
were=are
What did he do yesterday? Make up sentences looking at the pictures.
Lesson 2
Retell the story “The Smart little bird”.
Write out the irregular verbs and learn.
Classwork activity:Workbook
February 12-13
Activities with past action verbs
February 5- February 8
Lesson 1
How to ask questions in the Past
Անցյալ ժամանակաձևի դեպքում նախադասությունը հարցական են դարձնում Did-ի օգնությամբ, որի դեպքում գործողությունը դրվում է ներկայով:
Օր՝.
The Whale(Կետը)՝ սովորել վարժ կարդալ: Սովորել՝ catch(բռնել)-caught let go-բաց թողնել bite(կծել)-bit Student's book: pg. 57, ex. 24. Make the sentences interrogative(Նախադասությունները դարձրեք հարցական)
Lesson 2
Tell the boy’s story:(Պատմիր տղայի պատմությունը գրավոր՝)
Example: Last month he caught a whale alive. Then he …..(շարունակի՛ր)
The Whale: Փորձեք սովորել անգիր:
Workbook: pg. 29, ex.1, 2, 3 (We did it in the class, complete at home-դասարանում լրացրել ենք, բացթողածները կատարեք տանը:)
January 29- February 1
Lesson 1
We are learning Past Tense
We have events which happened in the past(անցյալում կատարված դեպքեր, գործողություններ):
Index words(Հուշող բառեր)՝ yesterday(երեկ), last week(անցյալ շաբաթ), last month(անցյալ ամիս), last year(անցյալ տարի), the day before yesterday(երեկ չէ առաջին օրը), 2,3, ……. days ago(2, 3, ……. օր առաջ):
We have regular(կանոնավոր) and irregular(անկանոն) verbs.
Learn
past simple-Activities with Past Tense
Lesson 2
Read the text. Look at the pictures and try to retell.(Նկարներին նայելով՝ փորձիր պատմել)
December 11-14
Lesson 1
(Student’s book, pg. 42, ex. 26)Դասագրքից՝ Էջ 42, վարժ. 26
Learn to retell the text(պատմեք տեքստը):
Lesson 2
Student’s book, pg. 48, ex. 1, 3, 4, 5, pg. 49, ex. 7
December 4-7
Lesson 1
Degrees of comparison of adjectives(ածականի համեմատության աստիճանները)՝
comparative`(ածական+er) and superlative(ածական+est)
Learn(սովորել)`
short(կարճ) -shorter(ավելի կարճ)-the shortest(ամենակարճ)
fast(արագ)-faster(ավելի արագ)- the fastest(ամենաարագ)
big(մեծ)- bigger(ավելի մեծ)- the biggest(ամենամեծ)
heavy(ծանր)- heavier(ավելի ծանր)- the heaviest(ամենածանր)
lazy(ծույլ)- lazier(ավելի ծույլ)-the laziest(ամենածույլ)
happy(ուրախ)- happier(ավելի ուրախ)- the happiest(ամենաուրախ)
- Find the comparative and superlative adjectives.
This is my family. I am taller than my brother and sister but my dad is the tallest. My mum is a vet and my dad is a teacher. I think being a vet is more interesting than being a teacher because you work with animals. I want to be an astronaut. Being a vet is easier than being a teacher, because teachers have to correct lots of homework. My job is the easiest – I’m a student!
2. Write sentences about the animals using comparatives and superlatives.
a. fast: mouse / cheetah / cat
e.g.(օրինակ)The cat is faster than the mouse but the cheetah is the fastest.____
b. short: giraffe / horse / penguin
_________________________________________________________________________
c. heavy: hippo / elephant / blue whale
_________________________________________________________________________
d. big: shark / dolphin/ fish
_________________________________________________________________________
e. lazy: koala / cat / dog
___________________________
Read the sentences and underline the correct one.
a.
My sister is taller than me.
My sister is more taller than me.
My sister is more tall than me.
b.
I think English homework is the easiest than history homework.
I think English homework is more easy than history homework.
I think English homework is easier than history homework.
c.
The River Nile is longer than the Mississippi.
The River Nile is more long than the Mississippi.
The River Nile is the most longer than the Mississippi.
e.
LearnEnglish Kids is the most happy website!
LearnEnglish Kids is the happiest website!
LearnEnglish Kids is the happyest website!
Lesson 2
Workbook: pg. 22, ex. 6, pg. 23, ex.7.
November 26-30
Lesson 1
Read and translate. (Extra(լրացուցիչ՝ learn by heart-սովորել անգիր))
Make up sentences with the given word combinations(կազմել նախադասություններ հետևյալ բառակապակցություններով)՝
tall houses, small houses, big gardens, a beautiful country.
Lesson 2
Write a letter to your friend and tell about your country.(Պատմիր ընկերոջդ քո երկրի մասին).
We are learning adjectives(Սովորում ենք ածականները)
Activities(Առաջադրանքներ)
November 20-23
Lesson 1
Workbook(pg. 13. ex. 4, 5, 6)
Enjoy English 4 Student’s book, Unit 2(read the story “The big secret” Part 2, try to retell(պատմել).
Lesson 2
November 13-16
Lesson 1
Enjoy English 4 Student’s book, Unit 2(read the story “The big secret” Part 1, write out the descriptions-դուրս գրեք նկարագրությունները).
New words: large, sometimes, interesting, go shopping,
in the middle of, next to, under, behind, between, on, above.
Write a letter to your friend and tell about your school. “A letter to my friend”. Publish it on your blog send the link.
Lesson 2
Enjoy English 4 Student’s book, Unit 2(read the story “The big secret” Part 2, try to translate. Retell Part 1)(պատմել 1-ին մասը)
Describe your house using –There is/There are, in the middle of, next to, under, behind, between, on, above, on the right, on the left, in the corner.
Answer the questions:
- Is there a table in your living-room? Where is it?
- Are there chairs at the table?
- Is there a sofa in your living room? Where is it?
- Is there a TV set? Where is it?
- Is there a carpet? Where is it?
- Are there pictures on the wall?
Grammatical material There is/There are:
October 29-November 4
Աշնանային ուսումնական արձակուրդներ(Autumn educational holidays)
Let’s read the short stories offered by the British Council:
Twin’s week
Do the activities(Կատարեք առաջադրանքները)
First press on Preparation(Նախապատրաստվելու համար), then press on Game.
What will I be when I grow up
Do the activities
Now write what you will be when you grow up.
October 23-26
Lesson 1
Write a letter to your friend and tell about your picnic:
- When you will go
- what the weather will be like
- what you will take to eat
- what games you will play
How many rooms are there in your house/flat? (Write about the rooms in your house).
There are _____ rooms in my house/flat: ___ bedrooms, ___bathrooms, ____ living room, _____ dining room and a kitchen.
Lesson 2
There is(Ex, 1, pg. 20,-translate and learn the words-թարգմանեք և սովորեք բառերը)
Pg. 21, Ex. 4(Listen and act out-լսեք և ներկայացրեք)
October 16-19
Lesson 1
Check yourself(Bring your workbooks, please.)(Բերել աշխատանքային տետրերը, պատրաստվել թեստային աշխատանքի):
Lesson 2
Write a letter to your friend and tell about your picnic:
- When you will go
- what the weather will be like
- what you will take to eat
- what games you will play
See Student’s book pg. 16, ex 38(Դասագրքից 16 էջ, վարժ. 38-ի նամակը կօգնի ձեզ):
Topic: My house, my flat
. Do you live in a house or in a flat?
I live in a house.
I live in a flat.
Is your house/flat near the school?
Yes, it´s near the school.
No, it´s far from the school.
How many rooms are there in your house/flat?
There are _____ rooms in my house/flat: ___ bedrooms, ___bathrooms, ____ living room, _____ dining room and a kitchen.
Where do you do your homework?
I do my homework in… (my bedroom, the living room…)
October 9
Revision(Student’s book pg. 18, ex.5, tell what you will do tomorrow, next week).
Write about your favourite season.(“My favourite season).
Watch the video ” The lazy bear”
What animals can you find in the video?
What kind of animal is Bruno?
In which season is Bruno awake?
Հոկտեմբերի 1-5
Դաս 1
Դասագրքից՝ Էջ 11, Տեքստ <<The Donkey’s favourite season>>, Վարժ կարդալ, կատարել Էջ 12, վարժ.12 (գրել նախադասությունը ճիշտ է (true), թե սխալ(false)):
Պատասխանել հարցերին՝
- What is the text about?
- Why is the donkey sad in winter?
- What does he have in spring?
- Why is the donkey sad in spring?
- What does the donkey have in summer?
- Why is the donkey sad in summer?
- What does the donkey have in autumn?
- Is the donkey happy in autumn? Why?
Պատմիր, թե ինչ ես անելու մյուս աշուն(next autumn), մյուս ձմեռ(next winter), մյուս գարուն(next spring), մյուս ամառ(next summer):
Օր՝.I will ride a bike next summer.
Ինչ չես անելու: Օգտագործիր will not(won’t), որպեսզի արտահայտես ժխտում (չես անելու):
Օր՝. I will not(won’t) play snowballs next winter.
Դաս 2
Դասագրքից՝ Էջ 13, վարժ. 25(Նախադասությունները ճիշտ հերթականությամբ դասավորեք, որպեսզի երկխոսություն ստացվի):
Հարցերին պատասխանելով՝ պատմեք տեքստը՝ <<The Donkey’s favourite season>>.
Աշխատանքային տետրերը պետք է լրացնել մինչև 6-րդ էջը: (Ովքեր չեն արել)
Սեպտեմբերյան Ֆլեշմոբի արդյունքներ՝ 4-5-րդ դաս.
Սամվել Ատիկյան 9
Թովմասյան Մոնիկա 10
Նարեկ Տաշչյան 8
Նարեկ Սարգսյան 9
Մարիաննա Գրիգորյան 8
Էրիկ Աղախանյան 8
Կարինե Գյուլումյան 8
Սարգիս Սարգսյան 6
Ռազմիկ Գյուլումյան 8
Մարիամ Արշակյան 8
Անահիտ Թովմասյան 10
Դանիել Հովհաննիսյան 8
Լանա Գրիգորյան 10
Վռամ Միրզոյան 9
Ավետ Չամսարյան 8
Դավիթ Աղայան 10
Սոնա Հովհաննիսյան 10
Սեպտեմբերի 24-28
Դաս 1
Էջ 8, վարժ. 9, նկարները ճիշտ հերթականությամբ դասավորեք և պատմեք տեքստը: էջ 8, վարժ. 10-ի հարցերը նույնպես կօգնեն պատմել տեքստը:
Grammar(Սեղմեք և կատարեք)
Դաս 2
Աշխատանքային տետրերից՝ էջ 5, վարժ. 9(Կազմեք նախադասություններ),10(Գրեք, թե ինչ եղանակ է սպասվում մյուս տարի հեքիաթային անտառում՝ օգտագործելով ապառնի ժամանակաձև), էջ 6, վարժ. 11(Ընտրեք ճիշտ ժամանակաձևը),12(Ընդգծված նախադասություններում գրիր կրճատ ձևերը, Օր՝. I am=I’m, I do not=I don’t, have not=haven’t, does not=doesn’t, they are=they’re, cannot=can’t, will not=won’t, It will=it’ll):
Լսեք և ասեք, թե որտեղ է Թայնին և Ինչպիսի եղանակ է այնտեղ:
Սեպտեմբերի 17-20
Դաս 1
Դասագրքից՝ էջ 7, վարժ. 8-ի տեքստը՝ Two ducks and the frog.
Կարդացեք տեքստը, պատասխանեք էջ 8, վարժ. 10-ի հարցերին:
Դաս 2
Էջ 8, վարժ. 9, նկարները ճիշտ հերթականությամբ դասավորեք և պատմեք տեքստը: էջ 8, վարժ. 10-ի հարցերը նույնպես կօգնեն պատմել տեքստը:
Սեպտեմբերի 11-14
Դաս 1
Հիշեք արտահայտությունները՝
to ski, to skate, toboggan, to play snowballs, to make a snowman, to play hockey, to jump, to swim, to play basketball, to play football(volleyball, table tennis, badminton), to drive, to ride a bike.
Աշխատանքային տետրերից՝ էջ 3, վարժ. 3(Գրեք, թե ինչ եք սիրում անել աշնանն ու ամռանը, ինչ չեք սիրում անել ձմռանն ու գարնանը)
Գտիր հականիշները՝ էջ. 4, վարժ. 5:
Օր՝. lazy(ծույլ)-buzy(զբաղված)
What’s the weather like today?(Ինչպիսին է այսօր եղանակը)
Սովորիր՝ It is sunny(արևային է) It is rainy(անձրևային է)It is windy(քամոտ է) It is cloudy(ամպամած է)It is snowy(ձյունոտ է).
Դաս 2
Էջ 4, վարժ. 8՝ գրիր, թե ինչ եղանակ է դրսում, ինչով ես սիրում զբաղվել այդպիսի եղանակին:
Թարգմանիր՝ անձրևոտ տարի, ձյունառատ ձմեռ, շոգ ամառ, տաք աշուն, ցուրտ գարուն, տաք է, բայց քամոտ(It is warm but ……), ցուրտ է և անձրևոտ:
Լսեք և ասեք, թե ինչ են Թայնին և իր ընկերները սիրում անել ձմռանը և ամռանը:
Օր՝. Tiny likes to ski in winter.
He likes to paly table tennis in summer.
Summer is fun!(Ամառը զվարճալի է)
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14
Ընթացքը՝ սովորողները ներկայացնում են ամառը իր զվարճալի կողմերով: Պատմում են իրենց ամռան մասին:
Նպատակը
Սովորողները կիսվում են իրենց ամառային տպավորություններով, ներկայացնում են ամառը: Զարգանում է հաղորդակցական հմտությունը, պատմելու, նկարագրելու հմտությունը, որի ընթացքում ձեռք են բերում և յուրացնում նոր բառեր ու արտահայտություններ, ամրապնդում իմացածը:
Արդյունքում սովորողները պատրաստում են ուսումնական նյութեր՝ պատումի, տեսաֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով, որը հրապարակում են իրենց անհատական բլոգներում, իսկ արդյունքը ամփոփվում է դասավանդողի բլոգում: