Students’ Page

Ճամբարային օրեր

Դեկտեմբերյան ամանորյա ճամբարի աշխատանքային պլան՝ 25.12.2017-29.12.2017

 

IMG_465125.12.2017

09:00-09:30՝ Ընդհանուր պարապմունք
09:30-12:00՝ Ամանորյա նախագծեր, տարեհացերի պատրաստում
12:00-12:30՝ Հունվարյան ճամբարային նախագծեր

12:30-13:00՝ ընդմիջում

13։00-13։30՝ Սենյակային բույսերի խնամք, ամենօրյա մաքրություն

26.12.2017

09:00-09։30՝ Պարատուն Արևելյան դպրոցի սրահում
10:00-10:30՝ Հունվարյան ճամբարային նախագծեր
12:00-13:00՝  1-3-րդ դասարանցիների ամանորյա տոնախմբություն
13:45՝«Ավետիս… Christmas…» համերգ-ներկայաում. «Սեբաստիա» համերգային դահլիճում, 4-5-րդ դասարանցիներ

27.12.2017

09:00-09։30՝ Պարատուն Արևլյան դպրոցի սրահում
09:30-12:00՝ Ամանորյա նախագծեր.«Ուսումնական ձմեռ». «Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան» նախագծերի հրապարակում
12:00-13:00՝Հունվարյան ճամբարային նախագծեր

13։00-13։30 ՝ Սենյակային բույսերի խնամք, ամենօրյա մաքրություն

15:15` Սեմինար

28.12.2017

09:00-09։30՝ Պարատուն Արևլյան դպրոցի սրահում
09:30-12:00՝ Ամանորյա նախագծեր.«Ուսումնական ձմեռ». «Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան» նախագծերի հրապարակում

12։00-12։30՝ Հունվարյան ճամբարային նախագծեր

12։30-13։00՝ ընդմիջում

29.12.2017

09:00-09։30՝ Պարատուն Արևելյան դպրոցի սրահում
09:30-12:00՝ Ամանորյա նախագծեր.«Ուսումնական ձմեռ». «Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան» նախագծերի հրապարակում

12։00-12։30՝ Հունվարյան ճամբարային նախագծեր

12։30-13։00՝ ընդմիջում

Advertisements
2017-2018 ուս-տարի, Uncategorized

Հին Երևան

Մ. թ. ա. 9-րդ դարում Հայկական լեռնաշխարհի Վանա լճի ավազանում առաջացավ Վանի հայկական (Արարատյան) թագավորությունը` Ուրարտուն, Բիայնիլին: Պետության հիմնադիրը Արամե թագավորն էր: Վանի թագավորությունը ժամանակի ամենազարգացած տերություններից էր:

Էրեբունի-Երևանը 2795 տարեկան է: Արգիշտի Առաջին արքան տիրակալության 5-րդ տարում կառուցեց այն որպես բերդաքաղաք: Առաջին բնակիչները զինվորներ էին` թվով 6600: Արգիշտի Առաջինի թողած սեպագիր արձանագրությունը վկայում է. «Խալդ աստծո մեծությամբ Արգիշտին՝ Մենուայի որդին, այս անառիկ ամրոցը կառուցեց և անվանեց Էրեբունի քաղաք՝ ի հզորություն Բիայնա երկրի և ի սարսափ  թշնամիների: Արգիշտին ասում է… Հողն ամայի էր, այստեղ ես մեծ գործեր կատարեցի: Խալդ աստծո մեծությամբ Արգիշտի՝ Մենուայի որդի, արքա հզոր, արքա Բիայնա երկրի, տերը Տուշպա քաղաքի»:
Պահպանված պատմական այդ արձանագրությունը հնարավորություն է տվել գիտնականներին հստակեցնելու Երևանի ծննդյան տարեթիվը` մ. թ. ա. 782թ.: Էրեբունի-Երևանը հիմնադրվել է Հռոմից 29 տարի առաջ, Բաբելոնի, Նինվեի ու Պերսեպոլիսի հասակակիցն է, բայց, ի տարբերություն վերջիններիս, դարձել է 21-րդ դարի ծաղկուն քաղաքներից մեկը:
Դարերի ընթացքում մեծ է եղել քաղաքի դերը Հայաստանի տնտեսական և հասարակական-քաղաքական կյանքում: Առևտրի այդ մեծ կենտրոնով էին անցնում քարավանային բազմաթիվ ճանապարհներ:  Հնագիտական պեղումները վկայում են, որ Էրեբունին վարչական խոշոր կենտրոն էր` ամենահզորը Արարատյան դաշտում
Դարերի ընթացքում քաղաքը մնացել է կանգուն` անցնելով բազում արհավիրքների ու փորձությունների միջով: Անթիվ են եղել ասորիների, հռոմեացիների, բյուզանդացիների, պարսիկների, արաբների, սելջուկների, մոնղոլների ու թուրքերի ասպատակությունները, բայց ժողովուրդը շարունակում էր արարել` դիմակայելով բոլոր արհավիրքները: Զուգահեռաբար ստեղծվել է քաղաքակրթություն` արժեքավոր մշակույթով ու գիտությամբ:
…1918թ. մայիսի 28-ին Երևանը հռչակվեց Հայաստանի Հանրապետության, իսկ 1920թ. նոյեմբերի 29-ին` Խորհրդային Հայաստանի մայրաքաղաք:
Երևանը Խորհրդային Միության առաջին քաղաքն էր, որն ունեցավ  գլխավոր հատակագիծ: Ակադեմիկոս Ալեքսանդր Թամանյանի հեղինակած գլխավոր հատակագիծը հաստատվեց 1924 թվականին. նախատեսված էր 150000 բնակչի համար:
Ժամանակի ընթացքում քաղաքի վարչական տարածքը մեծացավ 5 անգամ: Սկսվեց կառուցապատումը. Երևանը կառուցապատվում էր բազալտով, գրանիտով, մարմարով: Ամենատարածված շինանյութը վարդագույն տուֆն էր: Եվ քանի որ այդ շինանյութն ինքնատիպ գունագեղություն ու առանձնահատուկ երանգ էր տալիս քաղաքին, սկսեցին Երևանն անվանել «Վարդագույն քաղաք»: Հետագա 70 տարում մայրաքաղաքի տարածքն էլ ավելի ընդլայնվեց:
1991թ. սեպտեմբերի 21-ին Երևանը դարձավ ոչ միայն անկախ Հայաստանի Հանրապետության, այլև աշխարհասփյուռ հայության մայրաքաղաք:

Մայրաքաղաքի մասին պատմական, գիտական և ճանաչողական բնույթի հնարավորինս շատ տեղեկատվություն մատուցելու նպատակով www.yerevan.am կայքի խմբագրությունը «Հին Երևան» խորագրի ներքո ընթերցողին է ներկայացնում Երևան քաղաքի պատմության թանգարանի տրամադրած նյութերի հիման վրա պատրաստված, ինչպես նաև Երևանի քաղաքապետարանի «Երևան. 7օր» թերթի 2004-2009թթ. թողարկումներում տեղ գտած հրապարակումների շարքը: Հուսով ենք` դրանք կօգնեն ձեզ համակողմանի պատկերացում կազմելու մեր բազմադարյա մայրաքաղաքի պատմության մի շարք  ուշագրավ դրվագների մասին:

Uncategorized

Հունվար ամսվա աշխատաժամանակ

Հունվարի 8-26 — նախագծային ուսուցման ուսումնական ճամբար
Հունվարի 15-19 — գիտագործնական ամենամյա հավաք՝ հեղինակային կրթական ծրագրերի ներկայացում. կլոր սեղաններ, համերգ-ցուցադրություններ
Հունվարի 22-26  — ամենամյա բաց հանրակրթական ստուգատեսներ.
Հանրակրթական Դիջիթեք 2018
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2018
Մարզական ստուգատես 2018
Գիտագործնական հավաք 2018

Հունվարի 27-28 — ձմեռային մարզական խաղեր

Հունվարի 19 —  Անգլերենի  ֆլեշմոբ

Նախագծեր 2017-2018

Հունվարյան նախագծեր

Հունվարի 8-ից 26-ը

Անգլերեն և ռուսերեն երգերի ֆլեշմոբ Արևելքում — նախագիծ

Արևելյան դպրոցի 1-ից-3-րդ դասարանի սովորողները համատեղ ֆլեշմոբով կկատարեն ռուսերեն և անգլերեն երգեր:

Նախագիծը կիրականանա՝ 19.01.2018թ, ժամը 11:00-ին,  նոր դպրոցի նախասրահում:

Նախագիծը համատեղ բնույթ է կրում. խոսքերի ուսուցումը՝ անգլերենի դասավանդող Լիանա Ասատրյանի, ռուսերենի դասավանդող՝ Անահիտ Նաղդալյանի, երաժշտության ուսուցումը և շարժումները՝ Մարինե Ոսկանյանի:

Նախագծի համակարգող՝ Նառա Նիկողոսյան:

Կից երգերի ցանկը հղումներով՝

Անգլերեն երգեր՝

  1. If You’re Happy

  2. Little Snowflake 

  3.  The Dancing Christmas Tree Song
  4. Jingle Bells — Christmas Carol

  5. Calypso(Any time you need a calypso, here is what you must do. First of all you need a rhythm, so, shake a little, shake a little, shake a little shaker, and you bang a drum, and you sing and strum and then, there’s a calypso for you.)
  6. ABCD

Ռուսերեն երգեր՝

1. Раз, два, три, четыре, пять, вышел зайчик погулять

2. Маленькой елочке холодно зимой Детская песня

3. В лесу родилась елочка

Նախագծի արդյունք՝

 

«Երևան 2800» նախագիծ՝ իմ թաղի խնդիրները

  • «Երևան 2800» նախագիծ
    «2800 խնդրով Երևան» խնդրագիրք. երևանյան տեղային և ընդհանուր, փոքր ու մեծ խնդիրները. նկարագրություն-ուսումնասիրություն, լուծման առաջարկություն:
  • Տեսակը՝ երկարաժամկետ
  • Մասնակիցներ՝ 1-ին ջոկատ – 4/1 դասարան և  ծնողներ
  • Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա Ասատրյան, Գայանե Փարվանյան
  • Նպատակը՝ ներկայացնել  Երևան քաղաքի (յուրաքանչյուր սովորող իր թաղի ) խնդիրները,  գտնել և առաջարկել դրանց լուծումները
  • Գործունեության ընթացքը՝ ծնողների օգնությամբ շրջում են թաղով, օգտագործելով տեսախցիկ և ֆոտոապարատ ֆիքսում են առկա խնդիրները և պատումի տեսքով ներկայացնում դրանք, թարգմանում են անգլերեն և ռուսերեն
  • Արդյունքում ստանում ենք եռալեզու խնդրագիրք ՚՚Երևան 2800՚՚ նախագծի շրջանակներում

 

Ճամբարային 4-րդ օր 

11.01.2018

Այսօր 1-ին և 4-րդ ջոկատները՝ ջոկատավարներ Լիանա Ասատրյանի, Գայանե Փարվանյանի և Սաթենիկ Թորոսյանի ուղեկցությամբ այցելեցին տիկին Շողիկի ջերմոց-լաբորատորիա:

5541244444

Հունվարի 15-ից 19-ը՝  գիտագործնական ամենամյա հավաք՝ հեղինակային կրթական ծրագրերի ներկայացում. կլոր սեղաններ, համերգ-ցուցադրություններ

Հունվարի 22-ից 26-ը՝ Հանրակրթական Դիջիթեք 2018. թվային ուսուցման միջոցներով ուսուցման նախագծերի և մեթոդների ստուգատես։

Նախագծերի արդյունքներ

Նախագծերի ամփոփում

Ամանորը տարբեր երկրներում

Լիլիթ Արևշատյան

Մարիա Աբրահամյան

Սվետլանա Համբարձումյան

Օֆելյա Անդրեասյան

Միհրան Կարսեցյան

Սոնա Մեհրաբյան

Մարի Մադոյան

Զավեն Ղազարյան

Միլենա Պողոսյան

Անի Գյոզալյան

Արայիկ Արշակյան

Նատալի Նահապետյան

Անի Աթոյան

Մանե Մկրտչյան

 

Նամակ Ձմեռ Պապիկին

Անժելա Դադոյան

Անի Բաղդասարյան

Արինա Ամիրյան

Միքայել Շվագիր

Միլենա Բաբայան

Լիլիթ Ղազարյան

Անի Շահսուվարյան

Սերգեյ Ջուլհակյան

Գաբրիել Գասպարյան

The days of Mechitar of Sebaste

“My school”

4-րդ դասարան

 

5-րդ դասարան

1.1 դասարան

1.2 դասարան

3.1 դասարան՝ Ռադիոներկայացում

Short stories

The Turnip(Պապն ու շաղգամը)

One day a grandfather plants a turnip.

The turnip grows bigger and bigger.

Grandfather wants to pull it out:

Grandfather: 1,2,3..it’s too big: grandmother, grandmother, come, help me please!

Grandmother: ok, grandfather, I am coming.

1,2,3… it’s too big: granddaughter, granddaughter, come, help me please!

Granddaughter: ok, grandmother, I am coming.

1,2,3…it’s too big: dog, dog, come, help me please.

Dog: Ok, granddaughter, I am coming.

1,2,3…it’s too big: Cat, cat, come, help me please!

Cat: Ok, dog, I am coming.

1,2,3…it’s too big: mouse, mouse, come, help me please!

Ok, cat, I am coming.

1,2,3… Oh, what a big turnip!

Սեբաստացու Օրերը կրթահամալիրում

Նոյեմբերի 13-17

Նախագիծ՝ Պապն ու շաղգամը

Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի տեսակը՝ Կարճաժամկետ

Տևողությունը՝ նոյեմբերի 13-17

Նախագծի նպատակը՝ Սովորողները անգլերեն ներկայացնում են հեքիաթը, յուրացնում են կարևոր բառեր ու արտահայտություններ:

Զարգանում է բանավոր խոսքը, հարստանում է բառապաշարը, ձեռք են բերում բեմական խոսքի հմտություններ:

Արդյունք՝ Ռադիոներկայացում, որը կհրապարակվի դասավանդողի բլոգում և կնվիրենք Սեբաստացու Օրերին:

 

Նախագիծ՝ Իմ դպրոցը

Մասնակիցներ՝ 4-րդ, 5-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի տեսակը՝ Կարճաժամկետ

Տևողությունը՝ նոյեմբերի 6-17

Նպատակը՝4-րդ, 5-րդ դասարանների հետ իրականացնելու ենք ՞Իմ դպրոցը՞ թեմայով նախագիծ, որտեղ օգտագործելու են նկարագրության համար կարևոր արտահատություններ: Նյութը ներկայացնելու են պատումի, տեսաֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով:

Արդյունքում ստանալու ենք դպրոցի մասին պատմող նյութեր, որոնք հրապարակելու են սովորողների բլոգներում և որպես նախագծի արդյունք՝ հրապարակվելու են դասավանդողի բլոգում:

 

Սովորող-Սովորեցնող նախագիծ

Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ

Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ և 10-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ Ավագ սովորողները կրթահամալիրի ամսագրերից կատարելու են առակների թարգմանություններ: Նյութին ծանոթանալու են կրտսերները: Կազմելու են հարցեր և պատրասվելու են հանդիպում-քննարկման:

Արդյունքում սովորողների մոտ կզարգանա քննարկելու, հաղորդակցվելու հմտությունը, ինչպես նաև առակները շատ կարևոր խորհուրդներով թույլ կտան սովորողներին արտահայտել իրենց կարծիքներն ու տեսակետները: