Ես նախագիծ
Նախագծի մասնակիցներ՝ 1-2-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14
Ընթացքը՝ Սովորողները յուրացնում են ներկայանալու համար անհրաժեշտ բառեր և արտահայտություններ: Յուրաքանչյուր սովորող պատմում է իր մասին՝ անուն, ազգանուն, տարիք, նախասիրություն:
Նպատակը՝ սովորողները ձեռք են բերում հաղորդակցության և ներկայանալու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, որը հիմք է հանդիսանալու հաղորդակցության մակարդակը բարձրացնելու և զարգացնելու համար:
Արդյունք՝ արդյունքում ստանալու ենք անհատական փաթեթներ, որտեղ տեղադրվելու է սովորողի մասին պատմող տեսանյութ՝ 1-ին դասարանի սովորողների համար, և պրեզենտացիա՝ 2-րդ դասարանի սովորողների համար:
Իմ սիրելի ընտանի կենդանին
Նախագծի մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14
Ընթացքը՝ սովորողները յուրացնում են ընտանի կենդանիների անվանումները, սիրում եմ չեմ սիրում արտահայտությւոնները, նկարագրության համար անհրաժեշտ գիտելիքներ:
Նպատակը՝ սովորողները պատմում են իրենց սիրելի ընտանի կենդանիների մասին, որի արդյունքում զարգանում են և բանավոր և գրավոր հմտությունները: Սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ նկարագրության, իրենց սիրելի կենդանուն դրական ներկայացելու հմտություններ:
Արդյունքում ստանում ենք ընտանի կենդանիների մասին պատմող նյութերի փաթեթ՝ պրեզենտացիայի, տեքստի կամ ֆիլմի տեսքով: Արդյունքը հրապարակվում է դասավանդողի բլոգում:
Summer is fun!(Ամառը զվարճալի է)
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14
Ընթացքը՝ սովորողները ներկայացնում են ամառը իր զվարճալի կողմերով: Պատմում են իրենց ամռան մասին:
Նպատակը
Սովորողները կիսվում են իրենց ամառային տպավորություններով, ներկայացնում են ամառը: Զարգանում է հաղորդակցական հմտությունը, պատմելու, նկարագրելու հմտությունը, որի ընթացքում ձեռք են բերում և յուրացնում նոր բառեր ու արտահայտություններ, ամրապնդում իմացածը:
Արդյունքում սովորողները պատրաստում են ուսումնական նյութեր՝ պատումի, տեսաֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով, որը հրապարակում են իրենց անհատական բլոգներում, իսկ արդյունքը ամփոփվում է դասավանդողի բլոգում:
Թարգմանական նախագիծ
Անգլերեն+ բնագիտություն՝ բնագիտական ֆիլմերի թարգմանություն:
Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ(շուրջտարյա)
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա Ասատրյան, Շուշան ալեքսանյան
Ընթացքը՝
Անգլերեն տեսաֆիլմերը դիտում և քննարկում ենք դպրոցում: Կատարում ենք տեքստի պարզեցում: Տեքստը սովորողները տեղադրում են իրենց բլոգներում: Բնագիտության դասի ընթացքում ւսուցչի հետ կատարում են շտկումներ: հայերենի դասին մշակում են տեքստը:
Նպատակը՝
Սովորողները կկարողանան տիրապետել տարրական բնագիտական տերմիններին և բառապաշարին:
Ակնկալվող արդյունք՝ տեսաֆիլմի ստեղծում:
Նախագիծ՝ անգլերեն տեսաֆիլմերի ընտրանի
Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ
Մասնակիցներ՝ 1-ին դասարանի սովորողներ
Նպատակը-յուրացրած բառապաշարի գործնական կիրառում, ամրապնդում, ամփոփում
Օգտագործվող ՏՀՏ միջոցներ-համակարգիչ, ձայնարկիչ, տեսախցիկ և ֆոտոխցիկ
Ընթացքը՝
1.Սովորողները Paint ծրագրով նկարում են ընթացիկ թեմայի իրենց նախընտրած տարրը, և պատմում են դրա մասին։
Թեմա՝ ընտանի կենդանիներ
Ի՚ նչ է սա
Ի՚ նչ գույնի է
Սիրում եմ/չեմ սիրում
Մեծ է/փոքր է
- Նյութը ներկայացվում է տեսաֆիլմի տեսքով, նկարահանվում է սովորողը՝ ներկայացնելով իր սիրած կենդանին, միրգը, հագուստը։
Արդյունք. դասավանդողը համակարգում է ընթացիկ թեմայի արդեն իսկ պատրաստի տեսաֆիլմերն ու նյութերը, և որպես ուսումնական նյութ հրապարակում բլոգում, ենթակայքում։
Նախագիծ՝ իմ դպրոցը (“Մխիթար Սեբաստացու օրերը կրթահամալիրում” նախագծի շրջանակներում)
Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ
Տևողությունը՝ նոյեմբերի 1-13
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանների սովորողներ
Նպատակը՝
Սովորողները անգլերենով ներկայացնելու են կրթահամալիրը իր բակով, ընքերցասրահով, մարզադահլիճով, և այլն: Պատրաստելու են տեսաֆիլմ, որը հրապարակվելու է դասավանդողի բլոգում :
Արդյունքը՝
արդյունքում ստանալու ենք տեսաֆիլմերի փաթեթ, որը հրապարակվելու է դասավանդողի բլոգում:
Նախագիծ՝ տոներ
նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները ծանոթանում են ամբողջ աշխարհում նշվող տոներին, տոների առանձնահատկություններին: Զարգանում է լեզվամտածողությունը, լայնանում է իմացումի շրջանակը:
Ընթացք՝
Սովորողները պետք է համացանցից գտնեն տեղեկություն որևէ երկրում նշվող այդ տոնի մասին: նյութը ներկայացնեն իրենց ընկերներին, համեմատեն և հակադրեն՝ գտնելով նմանություններն ու տարբերությունները: Նյութը տեղադրելու են իրենց անհատական բլոգներում:
Ակնկալվող արդյունք՝
Կունենանք տարբեր երկրների ավանդույթների մասին պատմող ուսումնական նյութեր՝ ֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով: