Սեպտեմբերի 3-7

Ես նախագիծ

Նախագծի մասնակիցներ՝ 1-2-րդ դասարանների սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14

Ընթացքը՝ Սովորողները յուրացնում են ներկայանալու համար անհրաժեշտ բառեր և արտահայտություններ: Յուրաքանչյուր սովորող պատմում է իր մասին՝ անուն, ազգանուն, տարիք, նախասիրություն:

Նպատակը՝ սովորողները ձեռք են բերում հաղորդակցության և ներկայանալու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, որը հիմք է հանդիսանալու հաղորդակցության մակարդակը բարձրացնելու և զարգացնելու համար:

Արդյունք՝ արդյունքում ստանալու ենք անհատական փաթեթներ, որտեղ տեղադրվելու է սովորողի մասին պատմող տեսանյութ՝ 1-ին դասարանի սովորողների համար, և պրեզենտացիա՝ 2-րդ դասարանի սովորողների համար:

Իմ սիրելի ընտանի կենդանին

Նախագծի մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14

Ընթացքը՝ սովորողները յուրացնում են ընտանի կենդանիների անվանումները, սիրում եմ չեմ սիրում արտահայտությւոնները, նկարագրության համար անհրաժեշտ գիտելիքներ:

Նպատակը՝ սովորողները պատմում են իրենց սիրելի ընտանի կենդանիների մասին, որի արդյունքում զարգանում են և բանավոր և գրավոր հմտությունները: Սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ նկարագրության, իրենց սիրելի կենդանուն դրական ներկայացելու հմտություններ:

Արդյունքում ստանում ենք ընտանի կենդանիների մասին պատմող նյութերի փաթեթ՝ պրեզենտացիայի, տեքստի կամ ֆիլմի տեսքով: Արդյունքը հրապարակվում է դասավանդողի բլոգում:

Summer is fun!(Ամառը զվարճալի է)

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-14

Ընթացքը՝ սովորողները ներկայացնում են ամառը իր զվարճալի կողմերով: Պատմում են իրենց ամռան մասին:

Նպատակը

Սովորողները կիսվում են իրենց ամառային տպավորություններով, ներկայացնում են ամառը: Զարգանում է հաղորդակցական հմտությունը, պատմելու, նկարագրելու հմտությունը, որի ընթացքում ձեռք են բերում և յուրացնում նոր բառեր ու արտահայտություններ, ամրապնդում իմացածը:

Արդյունքում սովորողները պատրաստում են ուսումնական նյութեր՝ պատումի, տեսաֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով, որը հրապարակում են իրենց անհատական բլոգներում, իսկ արդյունքը ամփոփվում է դասավանդողի բլոգում:

 

Թարգմանական նախագիծ

Անգլերեն+ բնագիտություն՝ բնագիտական ֆիլմերի թարգմանություն:

Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ(շուրջտարյա)

Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի հեղինակներ՝ Լիանա Ասատրյան, Շուշան ալեքսանյան

Ընթացքը՝

Անգլերեն տեսաֆիլմերը դիտում և քննարկում ենք դպրոցում: Կատարում ենք տեքստի պարզեցում: Տեքստը սովորողները տեղադրում են իրենց բլոգներում: Բնագիտության դասի ընթացքում ւսուցչի հետ կատարում են շտկումներ: հայերենի դասին մշակում են տեքստը:

Նպատակը՝

Սովորողները կկարողանան տիրապետել տարրական բնագիտական տերմիններին և բառապաշարին:

Ակնկալվող արդյունք՝ տեսաֆիլմի ստեղծում:

 

Նախագիծ՝ անգլերեն տեսաֆիլմերի ընտրանի

 

Նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ

Մասնակիցներ՝ 1-ին դասարանի սովորողներ

Նպատակը-յուրացրած բառապաշարի գործնական կիրառում, ամրապնդում, ամփոփում

Օգտագործվող ՏՀՏ միջոցներ-համակարգիչ, ձայնարկիչ, տեսախցիկ և ֆոտոխցիկ

Ընթացքը՝

1.Սովորողները Paint ծրագրով նկարում են ընթացիկ թեմայի իրենց նախընտրած տարրը, և պատմում են դրա մասին։

Թեմա՝ ընտանի կենդանիներ

Ի՚ նչ է սա

Ի՚ նչ գույնի է

Սիրում եմ/չեմ սիրում

Մեծ է/փոքր է

  1. Նյութը ներկայացվում է տեսաֆիլմի տեսքով, նկարահանվում է սովորողը՝ ներկայացնելով իր սիրած կենդանին, միրգը, հագուստը։

Արդյունք. դասավանդողը համակարգում է ընթացիկ թեմայի արդեն իսկ պատրաստի տեսաֆիլմերն ու նյութերը, և որպես ուսումնական նյութ հրապարակում բլոգում, ենթակայքում։

 

Նախագիծ՝ իմ դպրոցը (“Մխիթար Սեբաստացու օրերը կրթահամալիրում”  նախագծի շրջանակներում)

Նախագծի տեսակը՝ կարճաժամկետ

Տևողությունը՝ նոյեմբերի  1-13

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանների սովորողներ

Նպատակը՝

Սովորողները անգլերենով ներկայացնելու են կրթահամալիրը իր բակով, ընքերցասրահով, մարզադահլիճով, և այլն: Պատրաստելու են տեսաֆիլմ, որը հրապարակվելու է դասավանդողի բլոգում :

Արդյունքը՝

արդյունքում ստանալու ենք տեսաֆիլմերի փաթեթ, որը հրապարակվելու է դասավանդողի բլոգում:

 

Նախագիծ՝ տոներ

 

նախագծի տեսակը՝ երկարաժամկետ

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ սովորողները ծանոթանում են ամբողջ աշխարհում նշվող տոներին, տոների առանձնահատկություններին: Զարգանում է լեզվամտածողությունը, լայնանում է իմացումի շրջանակը:

Ընթացք՝

Սովորողները պետք է համացանցից գտնեն տեղեկություն որևէ երկրում նշվող այդ տոնի մասին: նյութը ներկայացնեն իրենց ընկերներին, համեմատեն և հակադրեն՝ գտնելով նմանություններն ու տարբերությունները: Նյութը տեղադրելու են իրենց անհատական բլոգներում:

Ակնկալվող արդյունք՝

Կունենանք տարբեր երկրների ավանդույթների մասին պատմող ուսումնական նյութեր՝ ֆիլմի կամ պրեզենտացիայի տեսքով: