2.1 դասարան

Let’s Go 1(Student book)

Workbook

Մայիսի 20

Սովորեք բառերը՝

Էջ 29-ի առաջադրանքները կատարելու համար:

see-տեսնել

hear-լսել

reach-հասնել

find-գտնել

 

Էջ 32-ի առաջադրանքները կատարելու համար:

young-երիտասարդ

old-ծեր

thin-նիհար

fat-գեր

short-կարճահասակ

tall-բարձրահասակ

pretty-գեղեցիկ

ugly-տգեղ

 

Մայիսի 13

he(նա տղաներիհամար)-his (նրա)

she(նա աղջիկների համար)-her(նրա)

Who?-ո՞վ

Who is he?

Ո՞վ է նա.

Who’s she?(ո՞վ է նա-կրճատ ձև)

She is my mother.(Նա իմ մայրիկն է)

Մայիսի 6

 Սովորում ենք կարդալ, բանավոր թարգմանել՝

     Spring

     It is Spring. Spring months are: March, April, May. Spring is green, the trees are green. The grass is green, too. The days are long and warm. I like Spring very much.

long-երկար

warm-տաք

Ապրիլի 29

Սովորել ենք տեղ ցույց տվող բառերը՝ աշխատանքային գիրք-տետրից, էջ 31.

on-վրա, in-մեջ, under-տակ, next to-կողք, in front -առջևում, behind-հետևում, between-միջև.

Հիշեք՝ տեղ ցույց տվող բառերից հետո միշտ օգտագործում ենք the.

Օր՝. The pen is on the table.(Գրիչը սեղանի վրա է)

The cat is under the tree.(կատուն ծառի տակ է)

Աշխատանքային տետրում լրացրեք Q տառը: Q տառի աշխատանքային թերթիկը լրացրեք և հիշեք, որ այն մեծամասամբ օգտագործվում է Uu տառի հետ միասին՝ qu(Qu):

Image result for a queena queen

Image result for a questiona question

Image result for quaila quail

Image result for quilta quilt

Image result for quiza quiz.

Ապրիլի 5

https://anglomaniacy.pl/easter-games.htm

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/easter

Little Easter bunny

Little Ladybugs

Մարտի 11-15

2 L,m  “F I” աշխատանքային թերթիկը նորից կարդացեք, վերջին ոտանավորը անգիր սովորեք:

Նկարում պատկերված առարկաներին հարց տվեք և պատասխանեք: Դասարանում ամփոփելու ենք: Թող լավ պատրասվեն:

d091d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9-8.png

Փետրվարի 25-26

Աշխատանքային տետրում լրացրեք`

Ll

Mm  տառերը:

2 L,m ` Ներբեռնեք, որպեսզի դասարանում աշխատենք, տանը ամրապնդեն L M տառերը:

Տպեք և աշխատեք

it-is.jpg

Փետրվարի 18-19

1

2.1՝ Աշխատանքային, սեղմեք, ներբեռնեք:

Փետրվարի 7-8

Լրացրեք առաջադրանքների թերթիկը՝

Color՝ Գուներ+Ee, Rr տառերը:

Աշխատանքային տետրերում լրացրեք Ee, Rr տառերը:

Փետրվարի 4-5

Daily activities, Սեղմեք և լրացրեք ֆայլը:

Հետևեք տառերի ձեռագիր գրելաձևին այս հղումներով: Աշխատանքային տետրում լրացրեք Bb և Cc տառերը:

Հունվարի 29-30

daily activities

Ներբեռնեք ֆայլը, տպեք և վրան աշխատեք: Ձեր տետրերում լրացրեք Aa, Nn, Tt տառերի էջերը:

Հունվարի 14-18

fill-in-short-vowel

beginning-blends-1-first

Պատրաստվում ենք ամանորին՝

Սովորել ենք`

Santa Картинки по запросу santa cartoon

snowman-Картинки по запросу snowman cartoon

reindeer-Картинки по запросу reindeer cartoon

holidays-տոներ

merry-ուրախ

once again-ևս մեկ անգամ

Կարդացեք՝

My family

This is my family. I have a mother. Her name is Ann. She is a teacher. I have a father. His name is Tom. He is a doctor. I have a brother. His name is Tim. He is six.

Դեկտեմբերի 3

Վարժ կարդացեք, սովորեք՝

Hello. I am Tom. I am ten. I can read and sing. I have a cat. It is fine.

Սեղմեք և խաղացեք:(Spelling game)

Նոյեմբերի 26

Սեղմեք, խաղացեք և յուրացրեք անգլերենի տառերն ու հնչյունները:

Դասարան թեմայով բառերը վերհիշեք՝ սեղմելով այստեղ:

classroom_wordsearch(Սեղմեք և կատարեք գործողությունները)

  1. Ներքևում տրված բառերը գտնել սյունակում:
  2. Անվանել նկարները
  3. Գրել  բառերը:

Նոյեմբերի 22

Սովորել ենք Yy, Uu տառերը:

Կարդացել և մուտքագրել ենք՝ yo-yo, yak, yes, happy, angry, hungry, you, umbrella, sun, bus բառերը:

Նշված խաղերը խաղացեք, որ ամրապնդեք տառերը:

Արդեն անցել ենք 21 տառ՝ Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj  Kk Ll Mm Nn Oo Pp Rr Ss Tt Uu  Yy.

Նոյեմբերի 16-20

Սեղմեք, խաղացեք և յուրացրեք անգլերենի տառերն ու հնչյունները:

Կրկնել ենք տառերը, գրենական պիտույքների անվանումները: Երկխոսության ընթացքում օգտագործել ենք տարբեր գրենական պիտույքներ՝

a penКартинки по запросу a pen cartoon

a pencilКартинки по запросу a pencil cartoon

a rulerКартинки по запросу a ruler cartoon

an eraserКартинки по запросу an eraser cartoon

a book Картинки по запросу a book cartoon

a pencil sharpenerКартинки по запросу a pencil sharpener cartoon

Սովորել ենք Yy տառը, որը ունի 2 հնչյուն՝ [յ], [ի]:

[յ] կարդացվում է՝ yak, yo-yo, yes բառերում:

[ի] կարդացվում է՝ happy, angry բառերում:

 

Նոյեմբերի 13-15

Կրկնել ենք մեր անցած տառերն ու դպրոց թեմայով երկխոսությունը: Կրկնեք տառերը:

Կարդացեք՝

Good morning. I can sing.

Good morning. I can dance.

Can you ride a bike?

Yes, I can.

Նոյեմբերի 12-13

Երկխոսությունը մենք ներկայացրել ենք դասարանում, բոլորը կարողանում են ներկայացնել: Տանը ամրապնդեք:

Լրացրեք բաց թողած տառերը՝

Картинки по запросу ant b&w          Картинки по запросу horse b&w      ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу bat b&w      ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу cat b&w      ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу lion b&w  ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу camel b&w      Картинки по запросу dog b&w      Картинки по запросу gorilla b&w

-nt,                hor-e,         ba-,          -at,            – ion,         ca-el,          -og,             -orilla,

Картинки по запросу kangaroo b&w              Картинки по запросу pig b&w            Картинки по запросу rabbit b&w        Картинки по запросу fish b&w        Картинки по запросу snake b&w         ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу tiger b&w

-angaroo,           -ig,                    -abbit,         -ish,           -nake,                 -iger

Նոյեմբերի 5-9

Hello Hayk! How are you?

I am fine!

Nice to meet you!

Nice to meet you, too!

Give me a pen, please.

Here it is.

Thank you. Good bye!

See you!

Աշնանային ուսումնական արձակուրդ՝ հոկտեմբերի 29-նոյեմբերի 4

Կրկնում ենք մեր անցած տառերն ու բառերը:

Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Ll, Mm, Nn, Oo, Rr, Ss, Tt.

bat, hen, Ben, hat, ant, Ann, at, 

cat, horse, frog, bear, robot, nose, nest, net

fish, ice-cream, lion, camel, melon, lemon.

Սկսեք կազմել ձեր անհատական տառադարանը՝ նկարեք տառերը, յուրաքանչյուր տառով սկսվող մեկ նկար տառի կողքին, գրեք նաև այդ տառով սկսվող բառը:

Օրինակ՝  Aa, նկարում ենք խնձոր և գրում apple.

Հոկտեմբերի 22-26

Սովորել և մուտքագրել ենք

Ii, Ll, Mm

Մուտքագրեք հետևյալ բառերը՝

Картинки по запросу fish cartoonfish

Картинки по запросу ice-cream cartoonice-cream

Картинки по запросу lion cartoonlion

Картинки по запросу camel cartooncamel

Картинки по запросу lemon cartoonlemon

Картинки по запросу melon cartoonmelon

Կարդացեք՝

This is Ann. She can dance.

This is Tom. He can sing.

Good morning Ann.

Good morning Tom.

Հոկտեմբերի 16-19

Կրկնեք տառերը՝

Dd,  Cc, Rr, Ss, Oo, Ff, Gg.

Սովորեք համակարգչում մուտքագրել՝

cat, horse, dog, frog, bear, robot, nose, nest, net բառերը և համապատասխանեցրեք նկարներին:

Картинки по запросу bear cartoon

Картинки по запросу robot cartoon

Картинки по запросу nest cartoon

Картинки по запросу nose cartoon

Картинки по запросу netcartoon

Картинки по запросу frog cartoon

Картинки по запросу horse cartoon

Картинки по запросу cat cartoon

Հոկտեմբերի 15

Դիտեք և կրկնեք՝

Aa, Nn, Tt,

Bb, Hh, Ee

Համակարգչում մուտքագրեք bat, hen, Ben, hat, ant, Ann, at բառերը:

Հոկտեմբերի 9

Այսօր դիտեք և կրկնեք Bb, Hh, Ee տառերը:

Կարող ենք կազմել՝ bat(չղջիկ), hen(հավ), Ben, hat(գլխարկ), ant(մրջյուն), Ann, at(կողք) բառերը: Մուտքագրեք համակարգչում, որ տպավորվի:

Հոկտեմբերի 8

Սովորեք ամբողջ ոտանավորը:

slide_25

Սկսում ենք տառաճանաչումը՝

Այսօր դիտեք և կրկնեք Aa, Nn, Tt տառերը:

Կազմել ենք  ant(մրջյուն), Ann, at(կողք) բառերը:

Հոկտեմբերի 1-5

Լսեք մասնագիտությունների մասին երգը:

Սկսում ենք տառերի ճանաչումը:

Երգում ենք ABC երգը:

Սովորել ենք I can(Ես կարող եմ) +գործողություններ

sing

I can sing

dance

I can dance

jump

I can jump

run

I can run

swim

I can swim

write

I can write

ride a bike

I can ride a bike

read a book

I can read a book

Սովորել ենք առաջին քառատողը: Կրկնել տանը:

slide_25

Սեպտեմբերի  27

Ամփոփել ենք ընտանիք-մասնագիտություն թեմաները: Սովորողները իմ օգնությամբ պատմում են ընտանիքի մասին, նշում են ծնողների մասնագիտությունները: Փորձեք նկարահանել տանը և ուղարկել ինձ:

Սովորել ենք I can (Ես կարող եմ)+գործողություններ

sing

I can sing(Ես կարող եմ երգել)

dance

I can dance(Ես կարող եմ պարել)

swim

I can swim(Ես կարող եմ լողալ)

jump

I can jump(Ես կարող եմ ցատկել)

run

I can run(Ես կարող եմ վազել)

Խաղացել ենք Simon says խաղը: Երեխաները կբացատրեն խաղի կանոնները:

Սեպտեմբերյան Ֆլեշմոբի արդյունքներ՝ 2-3-րդ դաս.

Եվա Եփրեմյան 9

Օթարի Կականյան 6

Ռազմիկ Մանուկյան 10

Մարիա Արզումանյան 10

Վահե Գաբրիելյան 9

Գոհար Եգանյան 9

Նարե Կարապետյան 9

Մարկ Բուդաղյան 9

Սեպտեմբերի 24

Ներկայացնում ենք ընտանիքը՝ օգտագործելով մասնագիտությունները:

My family

Hello! My name is Tom. I have a father. His name is John. He is a doctor. I have a mother. Her name is Ann. She is a dancer. Bye!(Պատմեք տեքստը՝ նշելով ծնողների մասնագիտությունները):

Սեպտեմբերի 18

Սովորել ենք մասնագիտություններից՝

an actor(դերասան)-an actress(դերասանուհի)

a dancer-պարողКартинки по запросу dancer cartoon

a singer-երգիչКартинки по запросу singer cartoon

He is an actor.

She is an actress.

Ամփոփելու ենք My Family, professions թեման:

Սեպտեմբերի 17

Հարց՝ How are you?

Պատասխան` I am happy, I am angry, I am scared, I am sleepy, բառեր, որոնք հանդիպում են “If you’re happy” երգում:

I am hungry(Ես սոված եմ), I am thirsty(Ես ծարավ եմ), I am hot(Ես շոգում եմ), I am cold(Ես մրսում եմ).

Թեմա` մասնագիտություններ

Այսօր սովորել ենք`

a gardener(այգեպան) ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу a gardener cartoon

a cook(խոհարար) ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу a cook

Սեպտեմբերի 14

Թեմա` մասնագիտություններ

Այսօր սովորել ենք`

a soldier(զինվոր), a vet(անասնաբույժ).

Սեպտեմբերի 13

Թեմա` մասնագիտություններ

Այսօր սովորել ենք`

a policeman(ոստիկան)

a dentist(ատամնաբույժ)

He(նա-տղա) is a policeman.- Նա ոստիկան է:

She(նա-աղջիկ) is a dentist.-Նա ատամնաբույժ է:

Սեպտեմբերի 11

Картинки по запросу professions

Սովորում ենք մասնագիտությունները(Professions)

a teacher(ուսուցիչ), a doctor(բժիշկ)

Մասնագիտությունները օգտագործել ենք նախադասությունների մեջ՝

I have a father. He is a doctor.

I have a mother. She is a teacher.

Սեպտեմբերի 10

Կրկնել ենք անցյալ շաբաթվա անցածը:

Սեպտեմբերի 3-7

Ծանոթություն

Hello! My name is ….. . I am 7. I am fine.

Երկխոսություն

Hello! How are you?

I am fine. How are you?

I am fine too.

What is your name?

My name is …… . What is your name?

My name is ……

How old are you?

I am 7.

Good bye!

My family(Իմ ընտանիքը)

I have a father. His name is ….. . I have a mother. Her name is ….. . I have a sister. Her name is ….. . I have a brother. His name is …… .

Երգ՝  The Greeting song

Սովորել ենք՝ good morning-բարի առավոտ, good afternoon-բարի կեսօր, good evening-բարի երեկո, good night-բարի գիշեր, արտահայտությունները:

Ես նախագիծ

Նախագծի մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝ սեպտեմբերի 3-7

Ընթացքը՝ Սովորողները յուրացնում են ներկայանալու համար անհրաժեշտ բառեր և արտահայտություններ: Յուրաքանչյուր սովորող պատմում է իր մասին՝ անուն, ազգանուն, տարիք, նախասիրություն:

Նպատակը՝ սովորողները ձեռք են բերում հաղորդակցության և ներկայանալու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, որը հիմք է հանդիսանալու հաղորդակցության մակարդակը բարձրացնելու և զարգացնելու համար:

Արդյունք՝ արդյունքում ստանալու ենք անհատական փաթեթներ, որտեղ տեղադրվելու է սովորողի մասին պատմող տեսանյութ պրեզենտացիայի տեսքով, որոնց արդյունքները ամփոփվելու են դասավանդողի բլոգում:

Advertisements