1.1 դասարան

Մայիսի 20

School Subjects

I can read and write Armenian.

I can speak English and Russian.

I can sing at my Music lesson.

Մայիսի 13-17

Սովորելու ենք դպրոցական առարկաները(School Subjects): Այնուհետև պատմելու ենք դպրոցի և դպրոցական առօրյայի մասին: Պատմելու ենք կարճ, իրենց կարողություններին համապատասխան:

School Subjects

Armenian-մայրենի

Maths-մաթեմատիկա

English-անգլերեն

Russian-ռուսերեն

Art-նկարչություն

Music-երգ

PE-մարմնակրթություն

Մայիսի 2-6

Ներկայացնում ենք ընտանիքի բոլոր անդամներին:

Ապրիլի 29

Սովորում ենք ներկայացնել ընտանիքի անդամներին։

This is my mother.

Her name is ….. .

Սովորում ենք ներկայացնել հայրիկներին՝

This is my father.

His name is __________ .

Ապրիլի 20-22

Սեվերում ենք պատմել Գարնան մասին: Բոլորը մասնակցում են, կրկնեք տանը, որ ամրապնդվի:

Spring

It is spring. Spring months are: March, April, May. It is warm in spring. I like spring very much.

Ապրիլի 9-19

An Easter poem

Easter eggs yellow and blue,

Easter eggs for me and you.

Easter eggs candy sweet,

Easter eggs are good to eat.

Easter eggs pretty and funny.

But where, oh where is the Easter bunny?

 

Զատկական երգի ուսուցանում `

Little Easter bunny

5 little ladybugs

Մարտի-15 

Սկսել ենք ՞Տարվա եղանակները՞ թեման:

4 Seasons of the year: Spring, Summer, Autumn, Winter.

Սովորել ենք ոտանավոր տարվա եղանակների մասին: Կրկնեք տանը:

Spring is green,

Winter is white,

Autumn is yellow,

Summer is bright.

Մարտի 4-14

Դասարանում սովորել ենք, կրկնեք տանը:

Shop assistant:Hello! Can I help you?

Buyer:Yes, please. I want that blue shirt.

Shop assistant: Here you are.(ահա)

Buyer: How much is it?

Shop assistant: 10 dollars.

Buyer: Ok, here is the money!

Shop assistant: Thank you, good buy!

Փետրվարի 25-մարտի 1

Պատրաստվում ենք մարտի 8-ին:

Սովորել ենք երգ՝

My dear, dear mummy,

I love you very much.

I wish you to be happy,

On the 8th of March.

Be happy, be happy,

On the 8th of March.

Ամփոփել ենք հագուստի անվանումները խաղերի և երգի միջոցով:

Սովորել ենք երկխոսություն, դերախաղ ՞Հագուստ՞ թեմայով՝

Shop assistant:Hello! Can I help you?

Buyer:Yes, please. I want that blue shirt.

Shop assistant: Here you are.(ահա)

Buyer: How much is it?

Shop assistant: 10 dollars.

Buyer: Ok, here is the money!

Shop assistant: Thank you, good buy!

Փետրվարի 11-22

Սովորել ենք հագուստի անունները՝ Clothes: Սեղմեք և լսեք, խաղացեք, ամրապնդեք:

t

hat-Image result for hat cartoon

jacket-Image result for jacket cartoon

scarf-Image result for scarf cartoon

shoes-Image result for shoes cartoon

tee-shirt-Image result for Tee shirt cartoon

shorts-Image result for shorts cartoon

skirt-Image result for skirt cartoon

socks-Image result for socks cartoon

tie-Image result for tie cartoon

shirt-Image result for shirt cartoon

dress-  Image result for dress cartoon

Փետրվարի 1-8

Մեր անցած թեմաները օգտագործում ենք երկխոսության մեջ՝

Hello! How are you?

I am fine. What time is it?

It is 2 o’clock.

How’s the weather?

It’s sunny.

Let’s play tennis.

Let’s go!

Հունվարի 31-փետրվարի 1

Սկսել ենք սովորել՝ ինչպես ներկայացնել օրը:

Հունվարի 25-հունվարի 29

Կրկնեք՝

What time is it?

It is(It’s) 5 o’clock.

Օգտագործելու ենք այս արտահայտությունները երկխոսության մեջ:

Hello! I am Hayk. What is your name?

My name is Aram.

What time is it?

It is 8 o’clock.

Thank you.

Bye!

Հունվարի 21-23

Սովորում ենք դերերով ներկայացնել <Պապն ու շաղգամը>:

Սկսում ենք ժամ հարցնել, ժամին պատասխանել՝

What time is it?

It is(It’s) 5 o’clock.

Օգտագործելու ենք այս արտահայտությունները երկխոսության մեջ:

Hello! I am Hayk. What is your name?

My name is Aram.

What time is it?

It is 8 o’clock.

Thank you.

Bye!

Դեկտեմբերի 6-7

Սովորում ենք ամանորյա երգեր, պատրաստվում ենք ամանորին:

 

 

 

Սովորում ենք <Պապն ու շաղգամը>

The Turnip(Պապն ու շաղգամը)

One day a grandfather plants a turnip.

The turnip grows bigger and bigger.

Grandfather wants to pull it out:

Grandfather: 1,2,3..it’s too big: grandmother, grandmother, come, help me please!

Grandmother: ok, grandfather, I am coming.

1,2,3… it’s too big: granddaughter, granddaughter, come, help me please!

Granddaughter: ok, grandmother, I am coming.

1,2,3…it’s too big: dog, dog, come, help me please.

Dog: Ok, granddaughter, I am coming.

1,2,3…it’s too big: Cat, cat, come, help me please!

Cat: Ok, dog, I am coming.

1,2,3…it’s too big: mouse, mouse, come, help me please!

Ok, cat, I am coming.

1,2,3… Oh, what a big turnip!

Դեկտեմբերի 3-5

Սովորել ենք՝ a panda, a penguin, a rabbit, a lion կենդանիները:

Կրկնեք և ամրապնդեք

 Նոյեմբերի 26-30

Կենդանիներ թեման լսելու և ամրապնդելու համար սեղմիր այստեղ:

Ընտանի կենդանիներից սովորել ենք՝ a cat, a dog, a cow, a horse, a duck.

Վայրի կենդանիներից սովորել ենք՝ a bear, a camel, an elephant, a turtle, a gorilla, a hippo.

Նոյեմբերի 20-25

Animals` կենդանիներ

Սովորել ենք, որ կենդանիները լինում են ընտանի(farm animals) և վայրի(wild animals).

a cat, a dog, a cow-farm animals.

a bear, a camel-wild animals.

Նկարագրել ենք արջին: It is a bear. It is brown. It is big. It is a wild animal.

Նոյեմբերի 16

փորձել ենք դերախաղ ներկայացնել՝ օգտագործելով գրենական պիտույքներ.

Hello! How are you?

Fine, thank you!

Nice to meet you.

Nice to meet you, too.

Give me a pen(a pencil, a ruler, …), please.

Here it is.

Thank you!

Good bye!

Նոյեմբերի 12

 

 

 

 

 

 

Թեմա՝ Դպրոց, Դասարան(School, Classroom), գրենական պիտույքներ:

Գրչատուփում ունեցեք հնարավորինս շատ գրենական պիտույքներ: Ներկայացնելու եք, թե ինչ ունեք ձեր գրչատուփերում:

Նաև ամրապնդեք խաղի միջոցով:

Նոյեմբերի 5-9

Թեմա՝ Դպրոց, Դասարան(School, Classroom)

Աշնանային ուսումնական արձակուրդ՝ հոկտեմբերի 29-նոյեմբերի 4

Կրկնում ենք մեր անցած թեմաները՝ Գույներ(colours), մարմնի մասեր(Parts of the body), օրվա մասերը(parts of the day), մրգեր(Fruit), մթերք(Food), ես կարող եմ+գործողություններ(I can +actions):

Պատրաստեք տեսաֆիլմ, որում կներկայացնեք նշված թեմաներից որևէ մեկը:

Օրինակ՝ գույներ և մրգեր թեման կարող եք ներկայացնել՝ անվանելով միրգն ու նրա գույնը: Եթե անգլերենին տիրապետում է տան անդամներից որևէ մեկը, կարող է հարց ու պատասխանի միջոցով ներկայացնել:

Հոկտեմբերի 16-19

 

Սովորել ենք երգ՝

 

 

 

Ոտանավոր՝

I can read and I can write,

I can swim and ride a bike,

I can jump and I can hop,

I can hop, but I can’t stop.

Հոկտեմբերի 15

Սովորել ենք՝

I can read and I can write,

I can swim and ride a bike.

I can jump and I can hop,

I can hop but I can’t stop!

1D955EE3-B4B0-4779-9E10-D050418F37C2read

B7BBE9DD-8862-4F6A-971C-76319A13EF22write

BDB80257-8FE1-4C8C-9530-5902559A7AC1swim

AD85F0EA-9956-4C3A-AABA-83FA48AFA099ride a bike

57F6D31B-B455-474F-8A15-1B108DED9FC5jump

015CE25C-9FE7-415F-972A-2A081D1F8A17hop.

Հոկտեմբերի 8

Շարունակում ենք մրգեր և մթերք թեման, որը ամրապնդում ենք երգի միջոցով: Ուշադրություն դարձրեք հարց ու պատասխանին՝

Do you like … ?

Yes, I do.(այո)

No, I don’t.(ոչ)

 

 

 

 

 

 

Սովորել ենք ոտանավոր՝

Butterfly, butterfly,

Where do you fly?

So quickly and high

In the blue-blue sky.

Հոկտեմբերի 1-5

Թեմա՝ մրգեր(Fruit)

Սովորել և կրկնել ենք՝ an apple-խնձոր, banana-բանան, blueberries-հապալաս, cherry-բալ, grapefruit-թուրինջ, grapes-խաղող, kiwi-կիվի, lemon-լիմոն, an orange-նարինջ, peach-դեղձ, pear-տանձ, kiwi-կիվի, pineapple-արքայախնձոր, plums-սալոր, strawberry-ելակ, watermelon-ձմերուկ, apricot-ծիրան.

Ընտրեք Fruit բաժինը և կրկնեք մրգերը:

fruit-wheel-fun-activities-games-games_

Սեպտեմբերի 18-24

Գույներ թեմայով խաղեր

Սեպտեմբերի 13-14

Սովորել և կրկնել ենք գույները` green(կանաչ), white(սպիտակ), orange(նարնջագույն).

Գույները օգտագործել ենք նախադասության մեջ:

I like(սիրում եմ) red.

I like green.

Կրկնեք գույները երգի միջոցով:

Սեպտեմբերի 11

Սովորում ենք գույները՝

red(կարմիր), yellow(դեղին), brown(շագանակագույն)

Ամրապնդում ենք երգի միջոցով՝

 

 

 

 

Սեպտեմբերի 10

Կրկնել ենք անցյալ շաբաթվա անցածը:

Սեպտեմբերի 3-7

Ծանոթություն

Hello!

My name is Nare.

I am 6.

I am fine!

Երգի ուսուցում՝

 

 

 

 

 

 

 

 

Սովորել ենք՝ morning-առավոտ, afternoon-կեսօր, evening-երեկո, night-գիշեր բառերը:

Ինչպես նաև Nice to meet you-ուրախ եմ հանդիպման համար, good bye-ցտեսություն, see you-առայժմ արտահայտությունները, որոնք հանդիպում են երգում:

 

 

Բառեր՝ happy-ուրախ, angry-բարկացած, scared-վախեցած, sleepy-քնկոտ:

Նաև սովորում և կրկնում ենք թվերը: Հաշվում ենք մինչև 10-ը և 10-0:

Սովորում ենք մարմնի մասերը նախավարժանքի և երգի միջոցով:

 

Advertisements